FRÅGOR! :)

POSTADES: 2009-08-08 - 01:18:54 | Allmänt | 0 Kommentarer
Vad heter ni? - Jenna & Rikhard ♥
Hur träffades ni?- I skolan säkert första gången
Hur länge har ni varit tillsammans?- 2 år & 2 månader
Är ni förlovade ?- Nej
Bor ni ihop? - haha så kan man nästan säga!;Deller vi är helatiden med varann, men inget eget lägenhet ännu.
Har ni barn ihop?- inte ännu :)
Har båda körkort?- nej, inte. men jag ska ha snart :)
Kommer du ihåg er första kyss? japps,  den glömmer jag aldrig
Vem sa "jag älskar dig" först?- jag minns inte, kanske jag?
Vem är äldst ?- jag 6 månader äldre =)
Vilka stjärntecken är ni?- jag är tvilling & han är skorpionen
Vem fyller år först på året?- jag
Vem är längst?- riku
Vem sjunger bäst?- jag tycker att han! men vi sjunger ibland ihop, han gillar sjunga & jag älskar hans röst. ♥
Håller ni i handen på stan?- inte så mycket nåmer, det var förut det
Kände ni varann innan ni blev ihop?- joo
Vad har ni gemensamt?- inte är det mycke, men vissa saker
Blev du kär vid första ögonkastet?- neee
Har ni någon speciell låt? - JO♥
Har ni stora framtidsplaner?- joo det har vi faktiskt
Har ni gråtit i varandras armar?- det har också hänt
Har ni varit utomlands tillsammans?- nej
Vilket är ert bästa minne?- säger jag inte, det finns mycket. alla dagar med han är underbara♥
Vem lagar bäst mat?- jag tror jag för går hotell&restaurang, men han är bra på det också
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?- chillar & myser!
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?- oftast
Blir du lätt svartsjuk?- jappp
Ringer eller SMS:ar mest? ringer
Brukar nån av er prata i sömnen? haha jo han! ibland :D o det är kul.. men ibland har jag blivi rädd när han typ kollat på mig o prata nått helt konstigt ;o
Läser ni varandras sms?- joo klart ;) hihi

HAHAHA + MEEEEEEEEEER FRÅGOR ;)

1.Tre namn jag lyssnar till: öö. sötis,jenna,älskling typ
2. Någonting jag tycker om med mig själv: hmm, jag är dålig på säga saker om mig själv. svarar ingenting
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:   iallafall inte att jag gått upp i vikt ;s
4. Detta är jag rädd för: döden! det är det jag är mest rädd för
5. Tre saker jag vill ha varje dag: kärlek, sömn,pussar
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: döda någon,göra självmord o den sista kommer jag inte på något just nu
7. Detta tycker jag om att göra: vara med min pojkvän + massa annat, sola :) osv
8. Detta vill jag göra just nu: skulle vela sova men ändå inte
9. Bästa känslan: är när man känner att någon älskar! ♥
10. Värsta känslan: när man blir lämnad av den man älskar iaf
11. Egenskaper du gärna vill att din partner har: allt precis som riku har
12. Är du kär just nu? JA
13. Vill du gifta dig? jepp,nångång
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: det är så mycket orkar inte börja skriva upp allt
15. Min käraste ägodel: hmm, jag vet inte ;o
16. Något jag vill ha i present: inget jag kommer på just nu
17. Detta har jag på mig just nu: tights + linne
18. Favoritkläder:  nå jag vet inte, har mycket kläder jag gillar (:
19. Favoritdjur:  gillar nästan inga djur, är allergisk mot hund iallafall så :/
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: det är många
21. Favoritlåt just nu: jag har ingen favoritlåt
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:  hatade matte / alla andra var som helt okej
23. Stjärntecken: Tvilling
24. En bok jag älskar:  läser inte böcker
25. En film jag älskar: det är många jag älskar så
26. Tv-program jag gillar: jag brukar nästan aldrig se på tv ;o
27. Favoritdoft: det är många har ingen favorit sådär
28. Detta äter jag gärna: pizza (:
29. Dricker helst: öl :)
30. Favoritgodis: olika
31. Hit vill jag gärna åka på semester: så många ställen jag vill åka till
32. Färg på mina ögon: Gröna
33. Min längd:  jag vet inte men under 160
34. Jag tror på: kärleken!
35. Jag spelar: ingenting
36. Person jag beundrar: många
37. Så här bor jag: med mamma & andra, i villa flyttat till torneå från Haparanda före jul
38. Antal döda krukväxter i hemmet: ingen tror jag ;o
39. Det här tänder mig: jag gillar heta killar som har musklar ;) + en massa annat!
40. Det här gör mig avtänd: det är så mycket!
41. Favoritfärg: många
43. En hemlighet jag vet: säger jag inte ;)
44. Bästa present jag fått: min riku
45. Senast köpta skiva: haha! inte minns jag ;o säkert för 10 år sen sist
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: äsch, fråga nån annan :)
47. Den kollar ja efter först när jag loggar in på msn:  ifall riku är onlinee
48. Udda förmåga/egenskap: ääh jag vet då inte :D
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara? jag skulle vara någon liten söt djur :)
50. Vad lyssnar du på just nu? ingenting,
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: har lekt med lillebrorsan hela dagen lång,ätit kinamat, druckit några öl,promenerat,suttit vid datan,cyklat, osvosv, och tänker sova snart
52. Var är dina föräldrar födda?: minns aldrig var pappa är, ;o oppsan!
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: minns inte ;o
54. Vilken är din favoritrestaurang? jag vet inte riktigt, finns många jag gillar
55. När badade du i en pool senast?: för nån vecka sen (:
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: joo hah
57. Hur många barn vill du ha?: mååååånga en flicka o en pojke iallafall :)
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: hård rock det är sånt jag inte kan lyssna på!!! ;o
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: nee är inte enns så speccielt intresserad om såna där saker
60. Vad har du för TV-kanaler?: höh ;o vi har sån där box o det finns hur många kanaler som helst.. men jag kollar aldrig på tv så
61. Har du åkt moped någon gång?: jajamen var förut en riktigt moppetjej ;)
62. Har du busringt någon gång?: klart :D
63. Har du fått felparkeringsböter?: nää?
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?: NEJ! tror inte iallafall
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?: har typ aldrig rest så långt bort, ;( inte utomlands iallafall
66. Har du en egen trädgård?: nee men vi har, massor med blommor & allting :) så fint
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: ser inte på sånt nåmer :D så vet inte
68. Kan du alla orden i nationalsången?: jo nästann
69. Badkar eller duschkabin? badkar såklart ;)
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? har seriöst bara sett på helt sjuka film, så jag kan inte svara på den här! o en jag o riku kollade minns jag inte namnet på
71. Favoritpizza?: skinka&tonfisk eller så bara en vanlig hawaii med vitlök :)
72. Chips eller popcorn?: chipss!
73. Vilken färg på läppstift använder du?: typ rosa kanske
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: nääh
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: nee men skulle vela :)
76. Apelsin- eller äppeljuice?: äppell
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? : nå egentligen med familjen förutom att vi åt hemma & det var idag, kinamat =)
78. Favoritchoklad?: gillar typ allt choklad. mintkrokant är en bland dom bästa :) o så daim
79. När röstade du senast?: har aldrig gjort det
80. Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för?: några stycker + några till. ♥
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Nej då
82. är du duktig på matlagning?: borde vara.. men jag vet inte! :D om jag lagar mat till dig så kommer du o smakar? (A)
83. Klarar du att tanka själv?: jepps
84. Har du beställt något från shoppingprogrammen som går på tv: Neee ;o tror inte det. är inte helt säker
85. Pepsi eller Coca Cola?: Coola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: nee?
87. Vad var det senaste du handlade?: cigg & öl
88. Har du kräkts offentligt? jo har hänt
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? sanna kärleken, fast jag tror jag redan har hittat :) så skulle ännu kunna ta pengarna! =) hihih
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nää inte tror jag det, jag vet inte
91. Har du ringt något betalnummer?: vette
92. Kan man vara vän med sitt ex?: nog kan man men jag är inte det med någon!
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: det var min morfar
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: haha har hört att jag haft ;)
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: automatisk har inte orkar ändrapå den
96. Vad har du i din väska?: öö, smink, hårborste, plånbok, + en massa annat
97. Någon sak du gör innan du går och lägger dig? bortstar tänderna, tvättar bort sminket & så kanske speglar ett tag & sånt sen sover! :D o brukar rnga/smsa med älsklingen o så o brukar tänka på honom alltid innan jag somnar ♥
98. Antal personer du kan lita till 100 på? kanske inte en enda
99. Var hittade du den här listan?: hade gjort nångång innan men gjorde om för hade så tråkigt ;o huhu
100. Tre personer jag vill ska göra denna: jag bryr mig inte.. den som har tråkigt får göra haha






Spara mina uppgifter?