god dag :)

POSTADES: 2009-08-04 - 14:37:20 | Allmänt | 0 Kommentarer
förlåt dampet jag hade då tidigare, vart bara sur på min pojkvän men är inte det längre! :)
han kom hem till mig o vi kom överens! =) vi var o promenera o sen kom vi hem till han,
han ska bara göra nånting o sen skulle vi tillbaka hem till mig, för mamma & matti skulle
grilla o vi var tvungna att fa äta sen :) men jag är faktiskt hungrig, och vill äta! :D
ikväll vet jag inte ännnu vad vi ska göra (; sötnosen ville nog o fiska, men får se!
jag tycker inte han ska få nånting längre idag hur han vill, eftersom han var lite elak mot mig på morgonen ;(
höhöhö :( men inget mer om det, han är förlåten <3



ganska gammalt :D  HAHAA



men nu dra ;p honey ska gö nått på datan...
skriver ssenare! pusshejj






Spara mina uppgifter?