godmorgon en lördag..

POSTADES: 2009-08-08 - 11:32:13 | Allmänt | 0 Kommentarer
jaa så det är en lördag idag, får se vad jag ska göra,
ska kanske ut på krogen eller nånting :) men får se..
älskling kommer hem imorgon iallafall & är glad över det.
känns så bra att få hem honom ♥

ska iallafall hem till pappa en sväng idag,
typ leka med min lillebror & sånt :)
ska bli kul, det är alltid lika kul & leka med honom,
om man mår dåligt o börjar leka med han glömmer man
direkt allting, för han gör mig alltid glad. ♥

jag är trött, vaka till klockan 3-4 typ, försökte få tag på min
pojkvän som hade mobilen i stugan eftersom han
hade redan en gång tappat bort den så, tur så hade
petteri trampat på den när dom hade gått så hade dom
hittat den, fan jag skulle blivi tokig om han inte hade svara
när jag ringer, dom hade varit på nån disco han & killarna :D
hahahha! ♥

ska duscha & fixa mig snart & sen fundera på vad jag ska
börja med att göra, mummu fyller år idag så borde fara &
hälsa på dit också, tänkte göra det redan igår men så for
jag & lekte med jonatan istället då, får se om mamma ska
dit idag, så då ska jag säkert också men får se!  ♥

det är fint väder också, skulle sitta fint med lite sola! (;
det tror jag jag ska börja med, o duscha sedan osv.
kan inte riktigt bestämma mig, jag är svår igen.
tänker på riku bara helatiden & tappar lusten av allting.
jobbigtjobbigt ;( kom hem nu för fan! ♥

mamma & dom skulle o fiska idag, fråga med mig
men öö, nej tack! börjar bara sakna riku mer för
har gillat att fiska med honom =( pratar just med
benni & jenni (: den andra är bakis & den andra
bara saknar hennes kille just som jag! ♥

menmen! nu bestämde jag mig för att gå ut o sola
så jag ska göra det nu! det är jätte varmt o mina
sista dagar av sommarlovet måste njuta så gott jag kan!
men ni vet att jag skriver senare igen så...

PUSSHEJDÅ♥






Spara mina uppgifter?