gokväll...

POSTADES: 2009-08-09 - 19:44:34 | Allmänt | 0 Kommentarer

♥hej på er! (:
jag sitter fortfarande hemma & väntar på att riku ska komma ;o
dom börja köra typ vid klockan 1 tror jag, och klockan närmar sig 8
och han har inte kommit ännu heller. jag sov typ i 2 timmar för ett tag sen
och hade varit så himla glad om han hade kommit & väckt mig,
men nej då! fick vakna själv.. och sen blev jag irriterad så var jag
tvungen att ringa honom, han var först i uleåborg ;o
dom hade stannat på eden, vad i helvete?!?!?!?! ;o
kunde inte enns säga någonting, jag som har suttit HELA DAGEN
hemma bara & väntat på honom . onödigt!! och så är han bara o har det kul fortfarande!
han sa att andra ville dit & han hade inte mycket o säga emot! nej förstår
men hade varit bra ifall han hade enns sagt så att jag inte hade behövt bli "sur"
jajajaja, sen när jag hörde vars han är & att dom inte enns är nära haparanda ännu,
blev jag bara mer sur/besviken rättare sagt! :( skickade ett par sms för var damp!
nu är jag lite lugnare iallafall, men tänker inte alltid bara låta allting vara.. 
det är fel att en väntar hela dagen o bara väntar att den andre ska komma.
men jag vill inte vara sur inte bråka direkt han kommer, det är ju ingen kul! :( ♥
vill inte bråka alls, inte nångång men man kan inte göra något åt saken att
man ibland blir sur & inte kan hålla käften! ;/ jag skulle verkligen göra allt om jag bara kunde.
vi har haft det bra skit länge, utan bråk! SERIÖST. men nu är jag besviken o det ska han veta om.
jag tror jag går snart tillbaks & lägger mig, får se hur länge det ännu tar för han o ta sig hit,
jag vill bara vara nära han nu, & berätta hur mycket jag saknat & att hur ensam jag har varit. ♥
men jag ska inte göra det, ska inte enns röra honom innan jag får se om han har enns saknat mig ;(
han har iallafall sagt det varje gång jag ringt, sagt att han älskar mig o aldrig skulle såra, m.m!
nu logga han in på msn men jag ska inte säga något! ;s 

Riku säger: 
Hej:)(L)
jennah säger:
hej..
Riku säger:
hemma nu(L)
jennah säger:
mm
Riku säger:
honey du kan inte vara sur på mig när vi stanna där , jag kan inte bestämma över allting
jennah säger:
nää, jag vet! men du kunde ha sagt så hade jag hittat på nånting, men vågade som inte för visste inte alls när du är hemma så satt jag bara & vänta hela dagen.. :( 

OSVOSV!!                          jag är inte sur är bara lessen ♥ 


skriver senare, ska hoppa in i duschen nu! 
ifall dom där inte ska värma bastu..
får se! hejppa ♥



 







Spara mina uppgifter?