gokväll alla där ute :)

POSTADES: 2009-08-19 - 19:10:53 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu så har jag kommit tillbaka hem till pappa, var o köpte hårfärgen till johanna osv =)
sen var jag hem en sväng, dom hade gillat så jag åt med familjen :) gott var det
nu sitter jag här och gör inget mycket (: idag blir det nog att sova hemma hoss mamma,
det var länge sen jag gjorde det sist ;o minns inte enns när det var. så ska göra det idag,
köpte VO5 schampoo idag, och balsam redan iförrgår, får se om schampon är bra.
balsamen var iallafall, och dom båda två kostade bara 10 kr. det var nån rea eller nått,
båda är till färgat hår så därför jag köpte. jo men iallafall, så ska jag hitta på nånting ännu
idag o göra, är pigg som fan också :) och kommer nog inte kunna sova ännu iallafall,
så får se vad jag & älskling skulle kunna göra ikväll :) jag har lust o ta en promenad,
det är ganska fint väder också där ute, förutom att det blåser ganska kallt =/
men vi får se vad det händer sen :) honey har varit med kompisarna idag
och så nu är han hemma & äter o kommer hit sen! haha min kusin försöker få
mig att börja videoblogga, men hahaha det tror jag då inte jag ska göra!
haha kommer säkert aldrig göra det seriöst!! :D haha nee men vi får se,
men inte nu iallafall. kanske kan jag göra en videoblogg nångång
men bara kanske! jag börjar bli ganska så nöjd med mitt hår förresten,
det är inte orange/gul nåmer. eller lite gult men inte mycket ;P
blir nog att färga engång till så är det helt perfekt som jag vill ha det.


så där vill jag ha mitt hår.
jag har fått höra ganska ofta att jag liknar henne.
men wtf, det tycker inte jag! men jag tycker hon är fin iallafall.
från o med då jag vart liten har jag älskat henne.
hon är fin med både svart & blont hår. jag tycker inte
att jag liknar henne, men skulle vela göra det för att hon är jätte
vacker! minn första gången jag färgade håret typ såhär

gjorde jag det för att jag såg en bild på henne när hon hade blont med svart
där under.haha. som sagt har alltid älskat henne


menmen.. min älskling kom nu så jag ska dit & mysa med han! :)
gonatt alla ifall jag inte skriver mera idag. pusspusspuss♥






Spara mina uppgifter?