Halååå :)

POSTADES: 2009-08-19 - 15:31:52 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag är här igen. kul va? :Dsåklart,jag gillar skriva iallafall,
 haha har inget annat o göra just nu så jag skriver bara.
åt makaroner just, orkade inte enns äta halva blev skit mätt ;o huhuh.
min riku har inte kommit ännu heller, har vänta hur länge som helst, trorja.
ohho, klockan är redan halv 4 ;o kan det va sant?! känns som jag just vaknat.
just nu gör jag ingenting, bara skriver med min söta kusin sandriehhh♥
se här vilken bild hon gjort om på mig (: hähä tack sötis!

visst är jag snygg? ;) wohoo sandrieh vi är snygga båda två!
ja visst, klart vi är. vi är ju kusiner ;)





Gud så tråkigt jag har seriöst. håller på kollar en massa på nätet.
och väntar att den ena ska komma hit (: pappa o dom är i uleåborg
vid 9 ikväll, och sen ska dom köra bil hem :) jag vill bara sova
är så trött och måste orka vakna till skolan imån kan inte vara borta alls nåmer
om jag vill gå ut skolan nångång! jag måste fara o köpa tillbaks hårfärgen till johanna
som jag lånade då en dag här, för att jag hade inte pengar & dom var redan i turkiet nu,
ska köpa den till henne idag :) jeooo. jag vill ha mkt pengar, vill köpa en massa!
men har dåligt med pengar, har inte enns jobbat på sommaren så har inte tjäna pengar.
fan vad jag ångrar, höhöh. jag vill börja jobba istället än gå skola, o tjäna pengar :)
sen har man alltid råd med allting :) elller ja beror ju såklart på hur bra man tjänar
jag måste börja träna bilskola teori, o sen skolgrejer också. så jag ska göra det nu
ni får läsa senare när jag skriver mer =)


// JENNNNNAH
som älskar er läsaren












Spara mina uppgifter?