Halåj :)

POSTADES: 2009-08-05 - 16:17:07 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jag sitter hoss min älskling just nu.. o olle är också här, vi har inte gjort mycket, bara vart ute i det fina vädret :)
inget mer typ.. kom hit just o jag lyssnar på musik o skriver skit för jag har så tråkigt. dom där ska nog börja spela något ? risk som jag inte kan spela, så jag ska ba sitta här o göra något . älskling o olle o mika o robin o juho o petteri ska till kalajoki imån :( fiifan va jag kommer sakna =( dom ska va borta i 4 dagar, =( gråter nästan nu när jag tänker på att han ska åka bort från mig :(
RIKU <3 jag älskar dig seriöst, du är den enda för mig! om du skulle lämna mig skulle jag aldrig bli kär igen. ALDRIG!


Får se vad det händer ännu idag, vi ska iallafall hem till mig sen senare,
o sova hoss mig o sen ska han fa hem tidigt på morgonen o killarna kommer
o hämtar han sen.. jaja får se vad jag gör i helg :( måste hitta på något
med nån kompis eller nått, fan va jag kommer sakna!!!! :(



ÄHCH, HEJDÅ HAR DET BRA NI ALLA JAG SKA NJUTA AV HANS NÄRHET NU =)<3

 // ÐÏ∩ √é∩∩∂Η ♥







Spara mina uppgifter?