HEEEEEEJSAN =)

POSTADES: 2009-08-04 - 19:49:03 | Allmänt | 0 Kommentarer
Idag så ska jag o min riku vara barnvakt till min söta lillebror, :)
kom just hit & dom for ut på krogen nånstans, så vi kom hit då,
eller jag kom! :) riku for ba hem en snabbis för han har sålt
nått på tradera, o den där gubben ringde just att han kommer o hämtar den,
så han är först nu på väg hit :) han ska fort o köpa godis till mig o sen kommer han
ringde till kusinen också just när jag såg att hon hade skrivit på msn,
såg det först nu hoss pappa eftersom min msn funkar inte hoss mamma,
eller den är helt skumig det är nå fel med den så kan bara logga in på den typ ÄLDSTA msnen som finns :D hahaha
hon är i haparanda o vi skulle nog ses någon dag här :) typ imån eller nånting. shit va kul (: saknar henne,
såg sist på fammos kalas.. såå kommer va så kul att ses! :) <3 skulle vara rätt så kul om hon bodde här,
man kunde ses varje dag o massa =) så tråkigt när man inte känner sin egen kusin :( så där bra som man skulle vela känna, men iallafall :) ska ringa henne typ imån. om inte hon har ringt . Ska ut o röka direkt när riku är där o knackar på fönstret :) hihi men ska inte orka skriva mera, ska vänta på att den söta kommer o fixa till mig lite :) om man ännu hinner fa ut nånstans sen när pappa o dom är tillbaks hem, fast man vet ju aldrig när det är! men ska dra nu, pusuhej :) höres senare igen,

// NÄNNA

                                                   syrras sötnos, med nappen syrran köpte när du
                                                           föddes, din lilla sötis!
jagälskardig






Spara mina uppgifter?