HEJ BLOGGENN,&gonattttt

POSTADES: 2009-08-02 - 21:15:26 | Allmänt | 0 Kommentarer
Har nu varit o käka :) åt en hawai med vilök så gott det var,
funderar på o gå sova nu är så himla trött! ;o
vaknade nångång vid 12-13 , tror jag det var!
och har ändå bara chillat hela dan, vi såg på film med riku så
jag nästan somna i hans famn (: för han lekte med mitt hår
o smekte på min mage så jag nästan somnade :)
wihih ;) men han lät mig inte sova. haha ;)
idag ska jag inte få sova bredvid han, men imorrån :)
hur kan man seriöst vara så här trött ;o fast jag sovit bra hela natten osv..
nå niin kanske för man var o festa igår :) skulle jag tro.
får se om jag orkar kolla på någon film ensam ikväll,
tror inte jag ska! det är inte kul att kolla ensam :(
inte ialafall på såna filmer som jag älskar att se på & gråta under filmen
helatiden, för börjar sakna rikus närhet direkt! :(

Gonatt älskling! <3 Jag älskar dig & ska drömma sött om dig inatt!
Fast du inte sover bredvid mig inatt! saknar dig sötis. <3 :*


gonatt alla som läser! :) puss :*






Spara mina uppgifter?