Hej godmorgon :)

POSTADES: 2009-08-11 - 11:25:49 | Allmänt | 0 Kommentarer
hej god morgon allihopa :) jag mår bra, fast skolan börjar imån så mår jag bra! ♥
det är för att jag har fått hem min älskling & allting är bra nu..
vet att fast skolan börjar livet tar ändå inte slut.. det är bara skola
några timmar varje dag & man hinner ändå göra annat åxå,
det är inte som jobba, man kanske slutar 6 på kvällen o då hinner man inte
med något annat nåmer ;s jag & riku vakna för typ 2 timmar sen, för jag hade
tid hoss nina, var o prata med henne o sånt, hon skulle skaffa
nytt plats till mig på ungdomstjänsten osv.. så jaa!
och riku for samtidigt o skulle fa betala bil räkningar o sånt.
får se om man kanske skulle hitta på nånting kul & göra idag,
före skolan börjar imån ;) måste ju hitta på något men såklart är
det skit väder nu när jag hoppades på att jag får sola osv ;/ höhö.
men jag tror det blir mest idag & chilla & mysa med älsklingen :) ♥
kan ändå inte göra så mycket, måste sova tidigt m.m att jag orkar vakna på morgonen ;o
SKOOOOOOOOOOLA! herregud, kan det va sant? måste iallafall hem till pappa en sväng idag,
o kolla på johannas hår, hon ska ta hårförlängd idag :) hon beställde hår osv, så
hon ska ta det idag :) får se hur hon ser ut med långt BLONT hår :)
får se när jag ska göra det igen, haft förlängd nu 2 gånger :)
första gången betala jag 4000 o det var äkta hår, blont & svart,
tog hoss frisörn så.. andra gången tog jag igen mitt gamla :)
men då blev det tvärstom, eller svart hår o några blonda slinger här & där :)
får ta & beställa nytt hår här nångång sen mitt hår är bättre :)
johanna hade tänkt beställa hår till mig också då hon  beställde,
men hon fick inte tag på mig då & började inte beställa innan hon vet om jag enns ska ha.
men jag ska börja städa osv nu, mamma skrev just på facebook att hjälpa till lite med något
här hemma, att hon slutar först 6 på kvällen ;o stackarn!!! SÅ HEJDÅ


RIKHARD ANDREAS HIETANEN, du är allt för mig ♥








Spara mina uppgifter?