HEJ HEMMA NU, :)

POSTADES: 2009-08-07 - 10:56:50 | Allmänt | 0 Kommentarer
Heej :) sorry för att jag inte skrev alls mer igår, var o sola & bada o laura ringde mig när jag var där ,
hon fråga ifall jag kunde va senare o komma sova hem till henne o såå, så sola vi hela dan :)
typ i 4-5 timmar iallafall, :) det var skönt.. så varmt o måste njuta av dom här sista dagarna
av sommarlovet, yhyy :( skolan börjar nästa vecka på onsdag.. FUCKFUCK!!! jag vill inte..
så for jag hem bara en snabbis o åt o duscha o sen for jag hem till laura :) vi hade kul,
vi var o promenera först, o snacka lite, tjejsnack om killar för det mesta :) haha,
vi prata typ inte enns om något annat än killar, seriöst! :) haha, jag saknade min pojkvän som är i kalajoki,
och laura är helt kär i en (A) säger inte namnet! om nån råka läsa som känner han ;) haha..
asså killen vet nog om det, men det är en lite krångligare grejj såå :) vi får se hur det blir.
jag hoppas verkligen dom hittar varandra, & tror dom kommer göra det, är helt säker ;)hihi
jag saknar riku väldigt mycket, hade panik typ helatiden igår kväll o tänkte på han helatiden,

ringde han ett par ggr, o han var så söt :) han var FULL men ändå så sötissss, helatiden
sa att han saknar mig o älskar mig & massa, fick gråten i halsen (A) killarna hade träffa 2
tjejer där, o när jag ringde han så sa han om det, blev typ sur tänkte att det är han också som har domdär,
men nej min underbara älskling hade sagt att han är upptagen + annat. o jag prata med han & han sa så söta saker, att laura blev helt avendsjuk, måhh förlåt gumman ♥. kan inte göra nånting åt saken att han är så underbar! :)
så åt vi chips o bara snacka om en massa (: hon berättade hur mkt han vill ha den ena till sig själv osv,
jag förstår helt enkelt, själv minns jag inte enns när jag skulle vart i samma situation ;o har varit tillsammans med riku i över två år, 2år2månader♥ = DOM BÄSTA ÅREN I MITT LIV. ♥ o min före detta var jag nästan 2 år tillsammans med, så jag har som inte varit singel nästan på 4 år! om man tänker så.. mellan dom två var jag singel i 2 månader kanske, blev kär i riku & gjorde slut med den andra men det var mycket krångel då, den andra sprang efter mig i hela dedär 2 månaderna var så jobbigt, kunde inte fortsätta leva mitt eget liv eftersom han fanns helatiden o glotta vad jag gör & allt, jag försökte säga han att vi inte kan vara tillsammans o att han måste fatta det, att jag är kär i en annan! kan ju inte vara tillsammans med han då o såra han o leka med hans känslor! det kan jag bara inte, sen blev jag & riku tillsammans på min ex födelsedag (lite taskigt kanske? men det bara hände så,var inget bestämt!)först då kom han "över", eller hur ska man säga.. men lämna mig ifred iallafall, ett par vecker efteråt blev han tillsammans med en, o då var jag LYCKLIG. fick leva mitt eget liv utan att han försöker få mig tillbaka helatiden! men iallafall, jag är kär i riku så kär att det inte enns är sant :) skulle inte längre enns kunna leva utan honom nånmer, & jag vet att vi två är gjorda för varann! vi har haft mycket problem, bråkat mycket, mycket svartsjuka & massa, men vi har kommit över allting. då är det jag& han som hör ihop. det är bara så ♥ i give you my heart my everything,bacause i love you & i´ll do anything! ♥  menmen,
jag kom hem för ett tag sen :) laura for till övertorneå med buss, så jag gick hem från stan :)  lite jobbigt var det o gå direkt man vaknat, men blev pigg iallafall men nu är jag trött igen, ska kanske fortsätta sova ett tag snart? om inte min kusin ringer att dom ska fa nu o sola&bada, för dom fråga igår om jag vill komma med idag om dom ska,
det är ganska så fint väder idag också & VARMT iallafall. jaja, nå man får se vad jag gör, ringde min älskling just + att jag väckte honom :) mååhhh, en sak fattar jag inte! han kom ännu ihåg massa vad vi hade prata igår fast han var full :) haha! oftast är han så jävla full att han fattar ingenting ;/ huhuh. nee men jag är stolt över honom :) ska inte behöva misstänka nånmer, om han skulle va så dum att han skulle va otrogen eller något liknande, skulle jag göra slut skulle aldrig förlåta honom ALDRIG! om han kan gå & vara otrogen kan han inte älska mig heller, så är det bara. men nu ska jag inte skriva mer :) det fanns en massa här nu, den som vill får läsa!  :) haha! nu måste jag iväg :)
hämta min nya platttång idag vilken mamma beställde :) yesss! men jag skriver nog senare. byebye ♥ ♥








Spara mina uppgifter?