Hejsan :)

POSTADES: 2009-08-15 - 16:44:34 | Allmänt | 0 Kommentarer
Igår har man festat :) + idag ända till morgonen. det var kul o en massa folk hoss mika :) hihi
haha. minns inte vilken tid jag sen har börjat sova hoss mika med älsklingen,
typ 7 kanske? ;o haha jo något sånt. sen väckte mika & hexzu mig helatiden för dom
drack fortfarande o hade tråkigt. sen reta dom stackars riku som sov så gott :D
han vakna inte på något sätt, sen helt plötsligt vakna han o bara vände på sig &
tog ett hårade grepp om mig ♥ hihi sötis :)

jag minns inte mycket var så trött & full ;P haha, men ialafall
så har jag somnat igen sen när jag varit vaken ett tag,
alla satt på soffan o snacka skit så har jag somnat om :)
har väldigt snygga "tatueringar" också : D
killarna ville rita på mig. mika skrev sexy osv i nacken på mig :d haha
jo tjena! :D sen skrev han en massa annat på mig o rita hjärter o sånt haha

sen så sov man till typ 1-2 o nu är jag hemma. var hemma klockan 3.
min sötis väckte mig helt plötsligt o jag var helt trött & sliten.
Orkade inte vakna, men han ville hem så var väll lite tvungen då :)
fick låna hans cykel :) så söt & omtänksam. behövde inte gå :)
han är nu en sväng till sjukhuset o sen kommer han hit ♥
får se vad ska hända idag, kanske fessta igen ;) ?
vad sägs killarna? ;P haha. men fåår se :)
åt just och var väldigt hungrig, åt sist igår ris & kyckling typ vid 6-7 nångång.
nu skulle jag vela ta tupplur (: är helt slut! o sliten o allting.
ska nog vänta att min sötast kommer, så får han sova med mig :)



HEJDÅ, HÖRES (:

JAGÄLSKARDIGRIKU! ♥










Spara mina uppgifter?