HEMMA IGEN ;)

POSTADES: 2009-08-11 - 15:52:12 | Allmänt | 0 Kommentarer
Fan jag märkte just att jag har börjat cykla som en galning ;o cyklade igår först hem till riku, från torneå till haparanda alltså, sen cykla jag & han runt i stan bara, sen cykla jag tillbaka hem, o sen hem till pappa. sen på kvällen till marielund, o mötte riku o sen cykla jag till riku igen & sen ännu till marielund engång o sen senare hem till mig med honom :)
hahaha TJATA?!?!? :D haha iallafall, sen idag har jag o han på morgonen cyklat till happis direkt vi vakna, för jag hade ju som sagt tid hoss nina & han skulle hålla på med bil osv, efter det cykla jag hem igen och nyss cykla jag till stan igen & hämta platt tången osv, o nu cykla jag tillbaks hem.. hur kan man enns orka, nej men cykeln jag fått av min älskling är king :) så skön o cykla med, bra cykel iallafall.


Jag köpte lösögonfransar (: och en ny brunkräm. köpte jag något mer? nej tror inte det.
skulle köpa en hårfärg men vågar inte färga håret ännu! nejnejnej. fast ville färga före skolan
börjar men ska inte göra det ändå, håret blir bara kaos! ska duscha nu helt snart &
sen fixa om mig :) haha. testa nya platt tången o sminka om osv :)

Just sån där som vi beställde, undra om den är bra ? ;o hoppas.
min var bäst som jag hade förut, men våran underbar
hund åt upp sladden så ;o eller bet bara sönder den.
så var tvungen att beställa en ny :) mami did it , thnx ♥






Spara mina uppgifter?