i miss you much.......

POSTADES: 2009-08-31 - 23:24:53 | Allmänt | 0 Kommentarer

från dagen 15-6-07 till slut.<3

jag vill att du ska veta att det vackraste i mitt liv är du,
och det finaste som finns.jag är så kär i dig och kan inte tänka
mig ett liv utan dig,om du inte fanns skulle inte heller jag finnas.
jag älskar dig mer än mest, och om du inte skulle älska mig skulle
jag inte vara den jag är idag.utan dig skulle jag inte vara nått!
det är du som får mig att må helt perfekt,bara genom att finnas för mig.
och genom att krama,pussa, & hålla i mig. det bästaste jag vet är att ha dig nära.
jag vill & kan inte tänka mig ett liv ensam här utan dig,det skulle inte vara något liv alls.
det skulle vara nånting som kallas ingenting.lovar du att aldrig gå bort?aldrig lämna mig
ensam?om du skulle nångång göra det,skulle jag inte veta hur jag skulle ta mig till.
det finns inte tillräckligt fina ord som kan förklara min kärlek för dig.
lovar du att finnas för mig varje dag,alltid jag behöver dig.
jag vill dela allting med dig, dom bra men även dåliga stunderna.
vill uppleva allting med dig,allt man bara kan.jag vill tacka dig så mkt
att du älskar mig och tar hand om mig.jag vill aldrig behöva leva utan dig,
jag kommer älska dig vad det än händer,och min kärlek är så stor för dig!
större kan det aldrig bli,jag vill & kommer aldrig glömma dig!
du var den jag drömde om,den jag grät för,den jag bara ville ha för mig själv,
den jag lovade att behandla rätt & älska till slut.
du är den,DU! <3

skriven för länge sen. ett år sen kanske?
saknar dig jätte mycket. det fattas så mycket nu ur mitt liv,
fast det är bara du som fattas
, men du är mitt allt!

But now I cry myself to sleep
Only you are what I need
We can make it if we try
I am nowhere without you
I don't know what I should do
Cause my tears will never dry
And I still wonder why
It's like the flowers and the bees
Like the mountains and the trees
The love I feel for you baby
Like the desert needs the rain
It will always feel the same
The love I feel for you baby.<3









Spara mina uppgifter?