TYP GODMORGON

POSTADES: 2009-08-19 - 12:27:20 | Allmänt | 0 Kommentarer
FAN OCKSÅ !!

jag försov mig, men vaka så sent älsklingen kom hit typ vid 3 o börja sova först då o skulle vakna
sen 3 timmar efteråt. väckarklockan väckte inte mig =( så jag har inte varit till skolan
ringde till min lärare nyss o sa att jag är sjuk ides inte säga att jag försov mig.
men iallafall så mysa vi osv  på morgonen när vi vakna, iloveyouhoney♥
nu så for han hem en sväng, o kommer tillbaka när som helst =)
pappa & dom kommer hem idag, dom är nog hemma på natten nångång
jag vet inte om jag ska stanna här o vänta på dom att dom kommer,
eller ska jag hem o komma hit imån :) jag vet inte,
har saknat dom så mycket att jag tror nog jag ska vänta här att dom kommer! :)
jag är trött fortfarande, tror jag ska sova ett tag snart. ska först bara
städa litegrann att det är roligare för dom att komma hem =)
har diskat, nästa blir nog dammsuga & sen annat =)
jag är hungrig, men jag orkar inte börja laga mat eller äta :)
men ska fortsätta städa nu hör av mig när jag är klar ♥puss








Spara mina uppgifter?