VALDEMARSVIK,

POSTADES: 2009-08-23 - 11:49:53 | Allmänt | 0 Kommentarer
så är mamma o dom där, nu saknar jag dit så mycket ;( och ångrar att jag inte följde med. höhöh.
det är så fint överallt där & allting, och varmt är det också fick jag höra :) här är det bara kallt helatiden,
usccch :( kanske därför jag är lite sjuk? lägger in en bild där man ser arja-mummus hus också

Varför tackade jag NEJ till resan? hade ändå velat följa med..
jag måste vara på något sätt dum! haha nej men jag hade ändå velat följa med,
men nu är det försent! det kanske fick mig o ångra mer när jag prata med mamma nyss
för hon berättade en massa. Idag skulle dom nog inte göra mycket, dom har varit framme där
nångång sent på kvällen så dom har säkert ingen ork o fara nånstans direkt.
Shoppa sa hon att blir här någån dag (: får se vad jag får för snyggt.
Förra sommarn när vi var först till valdemarsvik & sen till campingen,
där nånstans :Dhaha sen körde vi ju förbi stockholm o överallt, var så
jobbigt när vi inte hann shoppa alls ;s eller nånting. sen vart vi på hundutställningen
och sen raka vägen till mosters bröllop, såjaaa! man hann ju inte med shoppa alls.



IDAG ↓
så ska jag säkert umgås med min älskling, göra nånting & säkert ta det lungt för han börjar också skolan imån.
vänta på att lillesyrran kommer hem & sen laga mat osv, kanske köpa hårfärg o färga innan hårförlängden kommer,
för vill ju ändå ha det direkt sen när det kommer : ) måste färga minst 1 gång före det. just nu försöker jag väcka min älskling som inte kan sova heladan han börjar skolan imån. hmhm, sen vet jag ingen mer som ska hända idag,
sova ensam eller med han (: hihi får se.    PUSSHEJJJJJJJJJJ♥








Spara mina uppgifter?