DET VAR ETT TAG SEN

POSTADES: 2009-12-09 - 19:39:07 | Allmänt | 0 Kommentarer
asså förlåt seriöst. jag har inte varit alls hemma på sistone så därför har ja inte bloggat.
men nu är jag här & tänker skriva några rad, om allt som hänt
& vad jag gjort när jag inte har bloggat.
har haft jätte mycket & en massa o göra, mina kompisar flyttade ihop & har vart dit typ varje dag,
först hjälpt dom & sen bara varit dit & umgåts med dom & festat "liiiiiiite" ;D
hahaha.
sen har jag umgåts med en söt :) men för det mesta varit hoss jenni & pasi endå,
har endå blivit jätte mycket festande..typ inge alls ändå. nu sitter jag iallafall hemma
& väntar på att en söt ska komma ;) han är & kollar på nån bandy match & efter det skulle
han till umppis & ta några öl med killarna:) have fun ♥ du var helt underbar igår,allderles för söt!
kanske jenni & pasi skulle ännu komma hit en sväng, vet inte alls om dom nu tänker komma..
dom har varit & bastat så kanske dom endå inte kommer nåmerr, får vi ju se..
mamma & dom hållerbyta ordning i vardagsrummet, dm beställde en ny tv som kom idag,
och den är så stor att man måste byta ordning i hela vardagsrummet för att få den på ett bra plats :)
hoppas nya datan också kommer snart:)dom beställde den också, samtidigt med tv:n men den
har inte kommit ännu iallafall ;/ kanske imorgon :) hoppashoppashoppas.. hatar den här datan ;/
seg & jobbig som fan! jag vill ha jenni & pasi hit, jag saknar dom :( har varit med dom så mycket
nu på sistone, så det känns konstigt att va utan dom :( men nu ska jag försöka ringa dom & höra
om dom ska komma. men nu ska jag försöka vara hemma igen & blogga MKT! jag lovar :)


men har det bra alla.
vi hörs :)
puss&kram.



I want your horror
I want your design
‘Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love, uhh

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Ooh-la-la!
Want your bad romance









Spara mina uppgifter?