18 DECEMBER & julen närmar sig

POSTADES: 2009-12-18 - 01:14:02 | Allmänt | 0 Kommentarer
Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
jo jag tror det
Skulle du vilja väga mer?
inte! mindre tack :) eller jag vet inte.. lite mindre iallafall :P
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
man kan väll inte bli sur på en om den gör slut? men ledsen skulle jag fan bli
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
haha jodå ;D någon skit snygg
Skulle du vilja dricka dig full nu?
har faktiskt lite lust ;)



Tio KAN

Kan du röra på öronen?
Nej det kan jag inte
Kan du slicka dig på näsan?
haha nej :D
Kan du kolla i kors med ögonen?
haha jo sådär på nått sätt :D
Kan dina föräldrar lita på dig?
hoppas det,men man vet ju aldrig
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
om jag är jävligt sur på någon eller så så då kan jag:D
Kan du vara på fest utan att dricka?
typ inte. eller nå jo kanske
Kan dina vänner lita på dig?
det kan dom.
Kan du tänka dig att pierca naveln?
har piercat redan
Kan du suga?
haha suga vad? ;p
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
det är svårt svårt svårt! jag är dålig på spara pengar.


Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
måste ju vara ärlig & svara JA!
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
yesss. mamma oftare,pappa lite mer sällan :(
Har du ett syskon?
haha. jag har 6 stycken(:
Har du varit full den här månaden?
jo det har jag.
Har du någonsin haft sex med någon?
aaa.
Har dina föräldrar ljugit för dig?
det har dom säkert gjort,man måste ibland ljuga till just som man älskar ;( änfast man inte vill
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
nej för jag har tråkigt så istället svarar jag på frågorna än sitter & gör ingenting
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
nej på morgonen sist
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
aaa.
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
yess ..
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
funderat har jag.men kommer aldrig att testa. ni vill inte enns höra varför jag bestämt mig för det.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
joo
Har du haft sex med mer än tre personer?
samtidigt eller?:D inte samtidigt.. men annars så ja!
Har du ljugit på någon fråga än då?
nej jag ljuger inte


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?
har ingen bästis. annars så är det säkert jenni.
Vem älskar du?
min familj,alla mina kompisar,han
Vem hade du senast sex med?
riku
Vem vill du bli full med?
ähhh. spelar det någon så stor roll? bara att man själv har kul & är full :)
Vem är den bästa artisten?
hmm,jag vet inte riktigt
Vem pratade du senast i telefon med?
det var nog min mamma
Vem har du en liten crush i?
ööö.. nej ingen?
Vem är snyggast i världen?
haha ´jag vet inte :)
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
säkert till mina nära & kära. hjälpa dom som det behöver kanske?
Vem är snällast i världen?
hm! jag vet inte. typ jag (a)
Vem är din bästa kompis?
typ jenni som sagt.
Vem vill du prata med?
typ han ;) ´
Vem sov du med senast?
det var riku det
Vem såg du full senast?
pasi för ett par timmar sen :)
Vem vet allt om dig?
ingen vet allt om mig & det kommer aldrig finnas någon som kommer veta precis allt om mig
Vem kysste du senast?
riku
Vem kramade du senast?
min kära lillebror♥
Vem kan berätta allt för dig?
mig går det att lita på. nog finns det folk som vet det & snackar med mig om dom har nått o prata om :)
Vem kan du berätta allt för?
nå jag älskar att prata till min mamma iallafall,men nuförtiden så vill jag aldrig berätta mina saker till någon alls.
Vem hatar du?
jag hatar egentligen inte någon :) eller nej det gör jag inte.
varför skulle jag hata folk? onödigt :)







Spara mina uppgifter?