FESTAT HELA HELGEN

POSTADES: 2009-12-13 - 20:28:05 | Allmänt | 0 Kommentarer
så har man festat hela helgen :) firat pasi..
på fredag var det ganska mkt folk hoss dom, vi skulle ut också
men blev inte av.. alla var typ för fulla osv. sen annars också
var det hel kaos :/vi var tvunga att ringa ambulans osv, till en kompis
som har diabetes o ingen av oss visste om det.. det gick bra, han
var bara lite för full så.. men allt var bra med han endå..
nå iallafall så hade jag världens bakis på lördagmorgon.. usch:/
tänkte att jag inte ska festa på lördag.. men så blev det sen ändå :) haha
skulle upp vid 10.00, vi skulle & äta till något fint resturang med mormor &
morfar,mamma ringde mig aldrig så jag vart inte med ;/ ångrar..borde ringt henne
själv. hon ringde inte för att hon visste att jag har vart & drjuckit. Igår vart
dagen lite bättre än på fredag, vi var iallafall till umppis & jetset :) men efter vi
kom tillbaks hem till jenni & pasi så var dom tvungna att ringa ambulans till MIG då,
fick typ nån astma attack så.. det var inge kul. sen satt jag,mamma,.jenni & antti
i kemis sjukhus i 4-5 timmar. huhuh, idag så har jag inte gjort mycket..
vart hemma & hämtat mina grejer från jenni&pasi, sen hämta jag & mamma riku
samtidigt :) har varit med han bara osv. men nu ska jag se på en film o sen typ sova.

så vi hörs :)







Spara mina uppgifter?