godnatt typ snart

POSTADES: 2009-12-20 - 03:36:14 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag är inte alls trött, inte det minsta. vaknat vid 12 igår &
sen tog vi hur lång tupplur som helst tidigare :) sov i typ 3-4 timmar,
därför man inte är det minsta trött nu när man borde sova & vakna vid 10 på morgonen.
vi ska åka hem så. jenni & pasi for just o sov, vi kollade på någon film som var
inte alls bra, jag gillade inte. nu sitter jag bara här & gör typ ingenting.
lyssnar på musik bara, tråkigt som fan! alla sover eller så är alla & super.
ångrar så jätte mycket att jag kom med hit,borde stannat hemma med han
istället. :( inte har det varit så som jag hade trott. ganska tråkigt faktiskt..
idag iallafall! igår söp vi ju men idag har vi inte gjort ett jävla piss! :/
just nu när jag tänker så hade jag velat stanna hemma med han bara.
förlåt att jag inte gjorde det fast vi hade bestämt oss. hoppas du inte är sur♥
men nu orkar jag inte babbla skit här för har inget & säga heller.
ska hitta på något. typ läsa på twiligt boken om jag inte hittar på
något annat. . ÄR IRRITERAD







Spara mina uppgifter?