ha på på nyårsafton? svårt.. skorna iallafall, i think

POSTADES: 2009-12-29 - 15:20:01 | Allmänt | 1 Kommentarer




idag har det inte hänt mkt alls, vaknat med älsklingen :)
drack kaffe osv, sen for han hem o grejer. jag stannade hemma
& har ba chillat hela "morgonen", funderar på vad jag ska göra idag ;D
bilderna tagna igår för skojjskull, med "nya" skor & ny linne.
skorna köpta för nån vecka sen men iallafall :) dom är jätte snygga.
tycker jag! honey skulle umgås med hans kusin igen, dom skulle väll kolla
rocky 5 osv, så jag ska väll själv umgås med jenni & pasi då :) helt kul
att älskling också umgås med hans kusin, det var skit länge sen dom
sist vart med varandra. & då får jag också göra annat :) trivs mycket
bättre nuförtiden med han också när jag gjort annat också, som förut
ville jag BARA vara med han helatiden, o gud så less man blev.. eller
jag fattade det aldrig då men nu fattar jag hur tråkigt det var att göra
samma varje dag! huhuja ;o tur så har jag fattat det & börjat göra en massa
annat också än bara tråka med han varje dag.. mycket roligare & mysigare
när man gjort annat & sen mysar med han resten av kvällen typ :)
nu ska jag iallafall sluta skriva. har typ inge & säga så :)
ska vänta att jenni & pasi ringer, hitta på något med dom sen
umgås med honey ikväll :) puss&kram






Spara mina uppgifter?

Hej. Tack för kommentaren :) Det är bra, hur är det själv?

Publicerades den: 2009-12-30 | Klockan: 11:56:18