jul jul strålande jul

POSTADES: 2009-12-17 - 11:44:54 | Allmänt | 0 Kommentarer
det här verkar inte bli något bättre,
när jag gick & la mig på morgonen kändes det bättre,
men inte nåmer =( känner mig mer sjuk än tidigare.
och jag håller på bli tokig. det här är inte alls kul nåmer,
en vecka till jul & jag blir bara mer sjuk, undra om jag
är frisk till julafton? just nu känns det som inte det, men
hoppas får man alltid! jag måste ju, jag bara måste :(
jag tror jag ska upp till mitt rum & chilla, vakna när
farsan ringde & väckte o då blev det av mot haparanda
en sväng med johanna, samtidigt så hämtade vi niko från
stan då & nu for dom två & julhandla,frågade såklart med
mig men jag orkade inte, känner mig så dålig =(






LITE JULSÅNGER. BARA FÖR ATT JAG INTE ORKAR SKRIVA JUST NU.







Spara mina uppgifter?