julen är över nu,

POSTADES: 2009-12-25 - 03:02:06 | Allmänt | 0 Kommentarer

eller egentligen inte. iallafall våran familj brukar fira några dagar efter jul också :) sådär på något sätt. vill tacka alla för fina presenter jag fick :) ♥ i övermån kommer min älskling & då ska jag fira jul med han♥ gud så mysigt ska det bli! bara jag&han. jag längtar så mycket! ska först imån eller på lördag & köpa present åt han :) eftersom jag inte ville stressa mig helt för mycket så bestämde jag mig för att köpa present åt han först nu när han ändå inte var julen här..så det får bli imån eller senast på lördag :) han skulle också köpa nått till mig därifrån. julen var bra :) allt var underbart..förutom att du fattades ;( hade velat bara fira jul tillsammans med dig & mysa hela kvällen ;) äta god mat & njuta av varandra.. mysa med ljus & sådant underbart ♥ men jag ska vänta att du kommer hem därifrån & då får vi njuta av varandra älskling. men det var rätt underbart att hälsa på pappa,johanna & jonatan :) leka méd min lilla älskling & se han öppna klapparna & allt dedär :)
jagälskarminlillebror!♥ sen hemma var det så mysigt när vi åt julmat & öppnade klapparna & det. jag kom hem till jenni & pasi nu på natten när alla ändå skulle sova hemma hoss oss, färgade håret & åt och sen kom dom & hämtade mig.. mitt hår är typ vitt nu ;) iloveit. jätte snyggt nu faktiskt :) bara att jag måste klippa mig lite så mitt hår börjar växa ;DD behöver inte använda hårförlängning nåmer. o gud så skönt det skulle va :) inte för att jag nåmer annars heller använt så mycket. bara då & då men. ska säga allt nu jag fått i julklapp, för hann inte då tidigare.

underkläder

♥ en snygg linne (kläder annars också)

♥ ny data & tv. båda med plattskärm

♥ parfym & nå kräm som lyktar skit gott!

♥ smink & sminkväska

♥ söta strumpor;D

♥ hårfärg

♥ pengar

♥ sen ska vi få en playstation 3 senare & typ buzz & singstar i think

♥ sen ska jag få mina täckbyxor när jag far & kollar med mamma, hon hade inte hitta nå bra.

♥ + att ska få några presenter senare.eller fick inte dom idag :)

 

Men hoppas alla hade en underbar jul :> ♥
jenna ska försöka sova nu iallafall. puss&kram
jag saknar dig, vill ha dig hit nuuuuu!







Spara mina uppgifter?