julhandla

POSTADES: 2009-12-16 - 17:46:11 | Allmänt | 1 Kommentarer
mamma & dom är nu och julhandlar,synd att jag inte orkade följa med.
men egentligen mycket roligare(a) kanske jag då får mest julklappar.
haha nej skojja! jag vill inte enns hanå julklappar, har sagt det till mamma,
men hon går ju ändå direkt & shoppar en massa. somvanligt! :) sötismamma.
& om jag nu är ärlig, och säger vad jag vill ha om jag vill ha ..
så är det typ bara ett par.. o inge stort utan litet ;)


typ parfym
• något smink kanske?
• en data & tv har dom ju redan köpt så behövs inge sånt.
• där var typ allt.. (kommer inte på nått nu.)
+ pengar såklart så kan man sen shoppa själv nånting när det finns massor med rea överallt.

men nu får det räcka.. har skrivi hur mkt som helst idag.

HÖRS PUSS!






Spara mina uppgifter?

det är ju mizu :]

Publicerades den: 2009-12-16 | Klockan: 20:41:26