LÖRDAG

POSTADES: 2009-12-26 - 07:57:08 | Allmänt | 0 Kommentarer
gud äntligen. har längtat till lördag som fan :) du kommer hem & allt ska bli perfekt♥
jag håller på lyssnar på en massa söta låtar & nästan gråter.. saknar bara dig så mycket.
sett dig på tisdag sist. tror jag det var? jo så var det nog. har iallafall vaknat så här tidigt
& anledningen till det är att jenni & pasi ringde och väckte mig, berättade om doms kväll
igår som hade blivit kaos! så var mycket & prata om så orkade inte lägga mig efter samtalet
nåmer. sen så var dom snart hemma & skulle komma röka med mig. så har just varit o
rökt med dom då, nu sitter jag som sagt & lyssnar på musik & spelar bejeweled blitz;D
väntar att mamma ska vakna ska med henne & shoppa lite något, sen måste jag ännu
kolla på något present till han. men nu ska jag fortsätta spela & så där så :) vi får höras senare.



iloveyou & always will






Spara mina uppgifter?