new moon

POSTADES: 2009-12-28 - 21:47:50 | Allmänt | 0 Kommentarer
så jag skulle & kolla på new moon till folkan med mamma & båda syrrorna,
men så orkade jag endå inte :) blev inte av.. for till jenni & pasi istället & spela kort
o drack kafe :) & kolla sex & the city, kom typ 10 avsnitter :) inte för att man kolla alla men..
nu sitter jag iallafall hemma mamma hämta mig samtidigt dom skulle hem, ska duscha &
vänta att min charmiga kommer ;) ♥ ha myskväll & kolla film eller något (:
han skulle kolla en film till slut med hans kusin & komma sen :) men nu ska
jag duscha & vänta att han kommer, måste försöka sova tidigt för har
tid till astma-läkarn imån ;/ klockan 9.. usch! men måste dit eftersom jag
inte sist orkade & ville ha ny tid så.. ids inte ta ny tid igen & låta bli o gå.
så ska iallafall duscha nu som sagt & sen chilla tills han kommer. sen mysa ;)
puss & godnatt alla. ♥

jag försöker vara söt & väntar på min sötissss :)♥
med min söta "honey" pyjamas på.







Spara mina uppgifter?