så här blev det tydligen nu..

POSTADES: 2009-12-16 - 17:26:11 | Allmänt | 1 Kommentarer
en sak kan förstöra våran vänskap eller?
vill du det seriöst? du verkar vara så jävla sur
på mig & jag vet inte enns att varför.. du säger att
du inte är sur men jag hör ju det på dig, du är inte dig själv!
skulle förstå dig lite bättre iallafall om jag visste vad jag har gjort.
kan vi bara inte glömma hela jävla saken.. det har inte hänt nånting.
nånting som ska förstöra allting, jag saknar er så jävla mycket,
var med er varje dag & nu har vi typ tappat kontakten :( det hände helt plötsligt.
jag som trodde att vi aldrig kommer glida isär.. men tydligen så gjorde vi det.

jag tänker inte höra av mig nåmer..
har försökt mitt allt, bara för att jag saknar er!
eran/din tur sen när du kanske märker att det
är du som ignonerar mig & jag vet inte vrf du gör det?



i need hugs & kisses. i need you! ♥







Spara mina uppgifter?

hahah ❤

snygga ögonbryn!! "HOST"

Publicerades den: 2009-12-16 | Klockan: 18:49:10