SJUK & 8 DAGAR

POSTADES: 2009-12-16 - 10:29:53 | Allmänt | 1 Kommentarer
har så jävla ont i halsen & allting.. vill bara bli frisk.
han sover ännu. först när min telefon ringde så sa han till mig
"börja vakna du också" jag ba " aa jag är vaken, kommer inte somna om,för känner mig så sjuk & har ont i huvvet" han: " okej, bra." jag: "jag ska ner & värma finrex har så ont i halsen kommer du sen?"
han: " aa jag kommer helt snart" & så sover han fortfarande :D hahaha. nej jag låter han sova :)
hoppas jag är frisk till julen..inte alls kul om jag är sjuk i jul.. går inte att göra något kul &
inte äta god julmat & ingenting. hoppas jag är frisk fort :( måste ännu fixa några julklappar.
men nu ska jag gå upp & väcka honom sen fixa något frukost :) 8 dagar & det blir så spännande ;)
jagälskardig!♥







Spara mina uppgifter?

Krya på dig ! =)

Publicerades den: 2009-12-16 | Klockan: 11:03:18