tråkigare kan man inte ha.. bara väntar på den söta<3

POSTADES: 2009-12-26 - 08:37:32 | Allmänt | 0 Kommentarer
Heter: jenna
Hur gammal är du: 18
När fyller du år:  26 maj
Tycker du om någon just nu: intee. utan älskar
När drack du senast alkohol : julafton så smakade jag lite baileys;)
Jag samlar på: kvitton. så ser man alltid hur mkt man slösat bort
Gröna eller röda äpplen: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: typ jenni eller så någon.
Vilken tid gick du upp idag: tidigt. typ vid 6-7
Har du sovit ensam inatt: yes :(
Har du strumpor på dig nu: aa
Hur svarar du i telefon: typ hallå
Vad ska du göra ikväll: mysa hoppas jag♥
Vad ska du göra imorgon: det får vi ju se ;)
Var vill du bo när du blir stor: utomlands.
Vad vill du bli när du blir stor: vill bli så mycket :)
Är det okej att gråta: JA
När grät du senast: igår :(
Vilken årstid tycker du bäst om: sommar men ändå vinter också :)
Laddar du ner musik och filmer från internet: ja
Skulle du göra om du vann en miljon: så så mycket. allt man kan ;)
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: jag vet inte. nej :)
Har du piercing: aa.
Har du tatuering: nej
Vill du gifta dig: såklart

Vill du ha barn:jo jo jo jo :) har versta babyfeber
Solar du ofta: intee
Bra på att laga mat: bra vet jag inte men gillar att laga mat iallafall:)
Gillar du att dansa: aaaaaa!
Hur vig är du: hahha stel som fan ;p
Vilken är din favoritglass: daim eller så twister;D
Tror du på ett liv efter döden: har ingen svar på den här frågan
Bor dina föräldrar tillsammans: näjdå
Är du morgon eller kvällsmänniska: mest typ kvälls, men det är olika
Vilken ögonfärg har du: grönt är fult
Vilka hårfärger har du haft?: blont,svart,lila,brunt,orange,rött osvosv.
Är du beroende av något: aa
Senaste låten du hörde:
annika eklund-sinussa on jotain.
Har du kysst någon under den senaste veckan: aa sist på tisdag ;( saknar
Vad var det senaste du sa: halv 9 :p
Vem kramade du senast: typ min lillebror om man inte räkar med att pasi kramade mig
Saknar du någon nu: hemskt mycket faktiskt
Vem ringde dig senast
: pasi
Var du glad igår:
inte alls ;/ gråtit hela dan innan jag sovit resten av kvällen.







Spara mina uppgifter?