vakat hela natten

POSTADES: 2009-12-18 - 04:42:14 | Allmänt | 0 Kommentarer
& känner mig inte alls trött ännu.
sitter hoss jenni&pasi. dom har sovit redan hur länge som helst.

men pasi vaknar som en & en halvtimma, han ska jobba så.
jenni började jullovet redan igår, får se vad det händer idag.
eller jag vet iallafall att jag ska umgås med jenni först iallafall,
när pasi jobbar. sen senare ska jag umgås med söten :) han
ville va nykter med mig nu den här helgen innan han far bort &
firar jul..sött va? ♥ är så glad att han fattade själv att det skulle
göra mig glad iallafall. så han kommer nog också dricka nästa
gång först i nyår som jag (A) i think.. man vet ju aldrig om man
dricker före nyår också me inte vad jag tror iallafall. imån kommer
jag annars också ha mycket att göra, ska & leka med lillebror nu
jag är typ frisk,känner mig bättre just nu iallafall. sen blir det säkert
& julhandla o en massa. får ju panik snart, det är bara 6 dagar till
jul.. skönt men ändå stressigt.. ♥ undra vad jag ska köpa i julklapp till dig? (A)
något perfekt till en perfekt ;) ♥









Spara mina uppgifter?