Hejsan ;P

POSTADES: 2009-02-18 - 14:59:22 | Allmänt | 0 Kommentarer
Här sitter jag o kom just hem från skolan, jobbig dag var det ; / först sitta i 2-3 timmar utan att göra nått! och sen resten av dagen servare mat+dricka osv till nå ungar ;D hahha! det var inte kul.. dom ba stöka helatiden och ville ha mer saft o dricka helatiden.. hela tiden skriker dom "mer saft...hör duuuu vi vill ha mer saft" :D jajja sen så var man nästan en timme extra i skolan idag.. måste skriva upp det så får johanna skriva upp det o så får jag lite extra timmar ;) lite trött är man åxå.. måste vänta att riku slutar skolan och kommer hit o sover med mig ;)<3 min söööt! saknar han redan nu fast jag såg han i skolan för ett tag sen, snacka typ i 5 minuter och fick EN puss o sen for han o fika med killarna. jaojao, bättre det än att inte ses alls :) så har jag ont i huvvet fast jag nyss tog huvudverkstablett i skolan.. hjälpte dock ingenting :( sen gick man hem från skolan där i svinkalla vädret. usschaa! matti skulle hämta mig, eller jaa , han hade väntat på mig utanför skolan i 40 minuter o så när jag inte kom så stack han ; / jaja! vill sova men riku är först nu hemma och ska äta, så måste väll vänta ännu ett tag då . eller gå själv o sova o sen får han komma när han kommer,men det är inte lika kul. roligare att somna när han håller i med hans underbara varma händer ;)<3 jag älskar mig riku så mkt att det inte går att säga med ord, men viktigast att han känner o ser det :) Men ska göra nu nått annat o vänta på älsklingen.. hejppaa höres nångång igen :)


Jag älskar dina ögon,Älskar ditt hår,jag älskar dig så mycket att jag fäller en tår,älskar dina läppar älskar din charm att få hålla dig om mig göe mig allderles varm,älskar ditt leende,älskar din röst När jag är med dig finner jag både lycka och tröst Älskar när du säger dedär fina orden, De absolut finaste på hela jorden: JAG ÄLSKAR DIG!jag älskar dig<3






Spara mina uppgifter?