Ingen skola idag ;P

POSTADES: 2009-02-24 - 10:29:14 | Allmänt | 0 Kommentarer
Orkade inte vakna på morgonen, eller vaknade men somna tillbaks så trött var man ;P Det gör inget om man skolkar en dag, skickade bara sms till lärarn att har den där polis saken idag.. jag har ju men först efter skolan ;D haha!
Har vaknat för ett tag sen och sen bara suttit vid datan, skickat sms till riku o sånt skit :) snart är det sportlov fan va skönt, 3 dagar skola nånmer o sen sportlov.. wohoo :) fast på fredag ska jag kanske vara baenvakt till min brorsa jonatan<3 och älsklingen kommer nog med :) sen så skulle vi till den dära stuga med killarna oo sånt mer vet jag inte har som inga specciella planer till sportloven! men man får ju se.. hungrig är man också men jag orkar inte gå äta är lat :D måste hitta på nått kul för har ingenting o göra.. hade fari o hälsa på syrran men glömde att hon jobbar =/ höhö.. alla är väll i skolan och jaa. Finns ingen o va med heller :( Och min sötis är åxå i skolan fast han är sjuk , jag försökte säga att han ska stanna hemma men nej nej ! han skolkar aldrig.. inte enns fast han skulle vara nära döden skulle han inte vara borta från skolan ;) haha! sen har han ännu gympa och det är inte bra o anstränga sig när man är sjuk.. men han ska ändå till kuben och åka skridskor och spela hockey =/ jag tog hand om han heladan igår, gav massa mediciner och sånt tyckte så synd för en var så sjuk =( men ska inte hjälpa mera idag för han "aldrig" lyssnar på mig =( han borde göra det ALLTID. fast han är en toffla (A) ;) haha! jag älskar han så mycket seriöst.. vet inte vad jag gjorde utan hnm =( hyj vill inte enns tänka tanken! snart borde jag börja träna lite med bilskola teorin, har körningar på torsdag o fredag och är nervös som fan! men får ju hoppas pådet bästa =) det ska gå bra. Jag har seriöst så jävla tråkigt. Lyssnar bara på musik o försöker skriva nått för att göra enns nånting. Älskling skulle kunna komma hit och ge sällskap <3 då skulle jag inte ha tråkigt alls. Skulle fast farit o shoppat men har inga pengar just nu =/ allderles för lite för att kunna shoppa! Nästa månad den 4 får jag studie =) då ska jag köpa massa kul. Borde ändå ha gått till skolan, skulle iaf ha nått o göra nu .. Laga mat är väll åxå roligare än sitta o göra ingenting ? Håller på bli tokig seriöst. Vad ska jag göraa?

RIKU You're my everything
The sun that shines above you makes the blue bird sing
The stars that twinkle way up
in the sky, tell me I'm in love.

When I kiss your lips
I feel the rolling thunder to my fingertips
And all the while my head is in a spin
Deep within I'm in love.

You're my everything
And nothing really matters
but the love you bring
You're my everything
To see you in the morning
with those Big brown eyes.

You're my everything
Forever everyday I need you
close to me
You're my everything
you'll never have to worry
Never fear for I am near.

Oh, my everything
I live upon the land
and see the sky above
I swim within her oceans
sweet and warm
There's no storm, my love.


When I hold you tight there's nothing
That can harm you In the lonely night
I'll come to you
And keep you safe and warm
It's so strong, my love.






Spara mina uppgifter?