INNEBANDY !

POSTADES: 2009-02-21 - 10:56:56 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hejsan igår gjorde man inget annat än kolla innebandy hela tiden :) det var kul.. rikus o deras lag "poijjat" spelade skit bra helatiden o jag heja helatiden som fan ;P förutom att älskling gjorde inga mål :( han lovade men så blev det aldrig, var nära varje gång men aldrig gjoede han mål :/ Tynis mål var snygg niko skulle bjuda på spritflaska för målen var så snygg ;P hehhe. Nå jaa. Sen kom man hem efter 12 med älsklingen hem till mig alltså och sen börja vi sova typ direkt :P var så trötta , han iallafall :) efter 3 bra spel . Dom fick inte spela sista för dom blev diskade och förlora alla poäng ! FITTA ! dom hade säkert vunnit ifall dom inte blev diskade!! nå nu snart ska man ändå och köra skoter med riku & petteri iallafall. Vet inte om tyni o dom åxå ska komma ? jaa det får man ju se sen. Nå jooo. Jag är fortfarande sur över att riku o dom blev diskade :( fick inte se dom i final eller nått idag.. för dit hade dom säkert kommit :/ jag tycker själv åxå om innebandy skit mycket skulle va kul o spela i ett lag : ) nästa år får jag inte nånmer för är för gammal då.. skit trött är man iallafall, vaknade tidigt för riku skulle o hämta skoter o grejer så att vi kunde fara o köra skoter =) men jag ska fara nu..  göra mig klar för riku ska hämta mig snart . Klä på mig mkt kläder att jag inte fryser =) heheeejsnygging ! ;o
HAN ÄR FAN SNYGG !






Spara mina uppgifter?