Kan man vara mer trött ?

POSTADES: 2009-02-19 - 14:03:08 | Allmänt | 0 Kommentarer
Nej verkligen inte. Är varje dag helt slut efter skolan, igår åxå somna jag typ vid halv 7 , riku for o spela innebandy så klart att jag somna direkt han stack! sen vakna jag typ vid halv 9 och bastade och börja sova igen. Konstigt ändå att kunde somna om, nå på morgonen när väckarklockan ringde var jag FORTFARANDE trött . Herregud ! jag fattar inte varför jag alltid nuförtiden är trött. det är verkligen konstigt :/ sen har jag värdens mensverk o allt . Inte alls kul. På dålig humör har jag ändå inte varit det är ovanligt , oftast när jag har mens så är jag satans sur helatiden. Nå det är ju bara bra att jag inte är det men ändå lite konstigt. Just nu gör jag inget speccielt, sitter och lyssnar på musik och försöker tänka vad jag ska göra. Trodde att jag inte hade bilskola igår men hade haft ändå. Och hade helt lungt kunnat gå dit för min sötis hade ändå innebandyträäning sista gången innan helgens matcher , Joo får se om jag orkar dra o kolla ? Orkar iallafall inte betala in för på discot kommer jag då fan inte gå på ! HAH. Nästa vecka har jag fullt upp med bilskola och körningar lite tråkigt för nu dom här sista veckorna har gått på bilskolan helt o hållet, Har knappt hunnit se riku alls typ en timme per dag :/ och har annars inte heller hunnit göra nått bara sitta där på dom tråkiga lektioner o lyssna i 2-3 timmar varje dag.. Kul men blir tråkigt om det blir för mycke .. Tur så har vi sportlov snart är helt skoltrött fast jag nu på sistone vart IGEN mkt borta från skolan för man bara orkar inte skola varje jävla dag ! känns igen som jag lessnat på skolan så mkt att man bara inte vill gå där nånmera. Men riku & mamma blir sur ifall jag inte går där, eller jaa ! riku är besviken och sur för jag inte går skola och mamma var det förut men nu nåmera orkar hon inte enns tjata om dt längre.. hon säger bara att:  " det är onödigt att jag ska tjata längre om det, du är 18 år om 3 månader och då bestämmer du helt själv vad du vill göra med ditt liv! förstör det om du vill inte mitt problem snart nånmer! kan inte tvinga dig gå skola om du inte är intresserad osv. men sen väcker hon mig ändå varje morgon, är ju tacksam o lycklig över att dom 2 bryr sig , det är viktigt att ha personerna som bryr & älskar . juujuu, vad ska man skriva nu då ? Har så tråkigt att måste sitta här o skriva för har ingen o prata med :P Sitter ensam hemma och har som inget o göra. Inte förran riku kommer och ger närhet <3 vet inte alls när han slutar, han har väll religion ännu på tornedals efter han vart på min skola? om jag minns rätt :D Hungrig är man åxå fast det var god mat i skolan men man har ätit sist på morgonen klockan halv 10 så kanske man vid 2 är hungrig igen, orkar inte gå o laga nått endå . Jenni sötis var på frissan igår och tog hårförlängd fatta avendsjuk jag blev på morgonen när hon kom med vitt långt fint hår =( själv kan jag inte ta hårförlängd ännu på ett tag för mitt hår är så slitet måste fått det fixad först , typ i somras skulle man kunna ta kanske ? =) Hoppas iallafall, saknar mitt långa hår jätte mkt förutom det där med svarta underhår saknar jag inte alls =) med bara blont hade det vart bättre. Jag längtar som fan till sommarn för då händer så mkt med sköna saker . Jag fyller 18 och då har man lov o massa annat kul :) Men nu har jag ingen ork med att skriva nånmera ska dra o hitta på nått tills min charmkung kommer =) <3 Pusshejj jag älskar min rikhard
<3HJÄRTA
jag älskar dig<3






Spara mina uppgifter?