SJUUUK! :(

POSTADES: 2009-02-26 - 09:26:32 | Allmänt | 0 Kommentarer
joo alltså är man sjuk, så jävla irriterad! imån börjar sportlov o allt så en är sjuk :( kändes redan igår lite att man skulle bli sjuk,hade ont i halsen och annars åxå lite förkyld med sen ikväll hade man feber o grejer också :( det är riku sötis som smittat mig,han var sjuk för några dagar sen eller nå är han säkert ännu men inte lika sjuk. och så såg jag han inte enns igår, bara i skolan och sa hej o sprang till lektion! mmm! han iaf som smittat mig. då får han också friska upp mig<3 hahha ;D har körning idag, fan vad jag är nervös! och det kommer gå åt helvette för är sjuk annars också =( men tänker ändå gå köra! det är första körningen och jaa! sen har jag en till imorrån. och sen imån kan jag ta mer körningar . hoppas allt nu går/börjar bra (A) inatt kunde jag knappt sova, kan inte säga hur många timmar jag sov men inte många iaf! hade så jävla ont i huvvet och allting.. sen steg jag upp och tog verktablett och försökte sova igen men det funkade inte.. Kanske det var därför också att jag var så nervös när jag tänkte på körningen och sånt.. kan ju vara möjligt? sen igår beställde jag kläder och såånt. snygga kläder ;P woho dom kommer nog redan om några dagar.. men nu har jag ingen ork att skriva mer! ska o vila nu.. och sen förasöka orka tamig till körningen! pusshejj


RIKHARD<3






Spara mina uppgifter?