BRUUUN! jesss äntligen ;>

POSTADES: 2009-07-01 - 18:05:00 | Allmänt | 0 Kommentarer
tänka sig . jag är brun ! : D äntliiiiiiiiiiiiiigen brun
o bara av att jag har orkat ligga ute dagarna långa utan att sitta inne på datan eller nånting
är jätte brun o är nöjd , förut alltid när jag inte blev brun använde jag nå jävla brun utan sol för o bli brun,
onödigt! o det blir bara  fult när man använder sånt , tur så har jag lärt mig och skulle inte lägga sånt i kroppen längre haha .



FYYYYYYYYFAN SÅ DÄR HAR MAN EXAKT SETT UT NÄ*R MAN ANVÄNT!


Det är skönt att bli så här brun utan nå brun utan sol faktiskt
varje år har jag börjat använda dom där eftersom blev aldrig brun
jag blir brun bara jag vill ; D 2 gånger nu på sommarn så
har jag varit på solarium , inte för att det hjälpte typ nånting ::D:D
ligga ute i solen är bäst , iallafall om man badar sen solar man ju samtidigt
det är sköntttt : ) idag har jag gjort ganska mkt, vaknade så gjorde jag inte mkt
satte mig vid datan & pratade med riku ett tag, eller inte för att han var vaken före mig
men var tvungen & väcka, genom att ringa : D så kom han så snacka vi om nånting
minns inte vad, hah ! nå iallafall sen så hade jag då körningen redan,
gubben kom o hämta mig hemifrån : P min favorit lärare där på bilskolan..
han är så schyst : ) stackarn hade fått hjärtattack här för ett tag sen o så
opererades han & massa , jag trodde jag inte får ha han som lärare nånmer
men blev så glad över att se han idag komma ur bilen : ) sen körde man en timma,
och det gick bra! sen så skulle jag träffa riku på köpcentrumet han var där redan när jag kom ,
satt o vänta mig vid våran bord ! : D kallar den för våran bord för att vi sitter alltid där när vi är där
nå sen så var det så jävla varmt att var tvunga o fa ut , jag hade svarta jeans o svart skinnjacka på mig o allt så fyfan
ni kanske förstår? tror jag. Nå iallafall sen så skulle riku o fiska med killarna jag for hem .
Så har man varit ute i solen ett tag o spelat o grejer ! : ) nu är jag trött igen.
Lust och sova men är hungrig o allting , mamma kommer snart hem med nå gott =)
Hoppas hon köper glassss , nammm ; ) men iallafall så ska jag hitta på nått annat nu.
Vi höres senare igen om jag kommer på att skriva, brukar skriva alltid om det blir tråkigt
och det är inget nytt att jag brukar ha tråkigt : D hahahha! men nu ska jag dra!

PUSSSSHHEEJJJS -v-
riku -v- mitt allt är du!
den enda som betyder för mig,
min prinss, jag är din prinsess.



// jennah :)






Spara mina uppgifter?