gomorron! =)

POSTADES: 2009-07-02 - 12:15:07 | Allmänt | 0 Kommentarer
vaknade just eftersom katja ringde mig, hon vill sälja nå jätte snygga jeans till mig o så ville hon komma på fika samtidigt : )
satte mig vid datan så ringde laura o fråga om jag kommer hem till henne på fredag :p vi skulle festa & göra massa kul.
nå nu väntar jag på att katja kommer : ) måste ut sen hon ringer för hon skulle röka :P hahha. har körning igen om 2 timmar. Och har teoriprov på fredag jag är nå nervös! om jag kuggar den igen =/ hoppas inte! måste klara den nu annars får jag aldrig kortet ;s annars åxå blivit så mkt problem med hela bilskolan! att är helt irriterad =/ men allt går om man vill.. just det där med teoriprovet åxå =) idag har jag körningen där lärarn inte får säga ett ord under hela körningen.. det blir kul : ) man får se hur bra man kan köra  sen när man har korten i handen o får åka fast dagarna långaaaaaa =) hihih.. japps tänkte sola men det blåser så jätte mycke att det går inte att ligga där med bikini på =/ nu ska jag iallafall o koka kaffe hon är säkert här snart : ) katja alltså.. sen körningen --->
så jag hör av mig sen senare igen =) man vet aldrig vad man hittar på osv. så kanske man är hemma först inatt or something :) byebye everybody! pusuja sulle <3






Spara mina uppgifter?