hej snyggingar (;

POSTADES: 2009-07-29 - 01:46:24 | Allmänt | 0 Kommentarer
ja som sagt så ska jag åka på morgonen.. :) är på ganska bra humör, o fast jag är trött så har jag lust att skriva ändå! (: vill skriva för imån kommer jag inte skriva alls, och får se när jag hinner på torsdag då eller fredag ? vet inte enns när vi kommer hem därifrån, laura&sofia ska flytta till torneå på torddag o dom ska ha inflyttningfest på fredag o jag blev bjuden dit också (: men vi får se om jag är hemma då.. eller klart jag är! :) p¨å fredag måste vi komma, så måste såklart fa o festa med dom 2 sötisarna ♥  jag lovade ingenting ännu, för jag vet inte alls om jag har någon lust att dricka efter resan :'D hahah, där dricker man ändå helatiden så (: men vi får ju se.. måste iallafall en sväng o hälsa på sötisarna om inte jag ska fästa, skulle vara väldigt otrevligt o inte fara hälsa på när dom flyttar hit :( höhöh. jag har ingen lust o sluta skriva, har blivi helt beroende av dehär med skriva blogggg (; hahaaa, såå det är kul som fan o bara klottra! :'D även fast man inte alltid har nånting speccielt o skriva om. hmhm, har ingen lust o sova för längrat bara så mycket dit :) o jag hoppas verkligen det är kul där, men nog tror jag det!  :) sola,bada+dricka är väll alltid kul  :) jag ska iallafall spela wolleybolly ((; det är kul! o inte bara kul utan jävligt kul  :) länge sen jag spelat sist, men nu ska jag göra det iaf  :) jag kollar lite på löshår o grejer (: tänker beställa sen nångång igen, saknat mitt långa hår verkligen. men ska få det här håret se BRA ut först! ska inte göra nånting till håret nu på ett tag, absolut ingenting!! mennmen, jag tror jag ska börja dra allderles snart. orkar inte vaka! annars kommer jag aldrig upp tidigt som jag måste göra! ;ss      ska bara skriva nått sött  o sen typ soooova  :)  !


If I could have just one wish, I would wish to wake up everyday
to the sound of your breath on my neck,
the warmth of your lips on my cheek,
the touch of your fingers on my skin,
and the feel of your heart beating with mine.
Knowing that I could never find that feeling
with anyone other than you<3


if u drop me, I'll break. If u hold me, I'll shake.
If u need me,I'll hurry. If u don't call me, i worry.
If u hurt me, I'll cry. If u leave me, I'll die
<3



från dagen 15/6-07 till slut. <3

jag vill att du ska veta att det vackraste i mitt liv är du,
och det finaste som finns.jag är så kär i dig och kan inte tänka
mig ett liv utan dig,om du inte fanns skulle inte heller jag finnas.
jag älskar dig mer än mest, och om du inte skulle älska mig skulle
jag inte vara den jag är idag.utan dig skulle jag inte vara nått!
det är du som får mig att må helt perfekt,bara genom att finnas för mig.
och genom att krama,pussa, & hålla i mig. det bästaste jag vet är att ha dig nära.
jag vill & kan inte tänka mig ett liv ensam här utan dig,det skulle inte vara något liv alls.
det skulle vara nånting som kallas ingenting.lovar du att aldrig gå bort?aldrig lämna mig
ensam?om du skulle nångång göra det,skulle jag inte veta hur jag skulle ta mig till.
det finns inte tillräckligt fina ord som kan förklara min kärlek för dig.
lovar du att finnas för mig varje dag,alltid jag behöver dig.
jag vill dela allting med dig, dom bra men även dåliga stunderna.
vill uppleva allting med dig,allt man bara kan.jag vill tacka dig så mkt
att du älskar mig och tar hand om mig.jag vill aldrig behöva leva utan dig,
jag kommer älska dig vad det än händer,och min kärlek är så stor för dig!
större kan det aldrig bli,jag vill & kommer aldrig glömma dig!
du var den jag drömde om,den jag grät för,den jag bara ville ha för mig själv,
den jag lovade att behandla rätt & älska till slut.
du är den,DU! <3






p.s  jag vill ha en hello kitty tatuering eller en playboy som jag faktiskt velat LÄÄÄÄÄÄNGE ha.














Spara mina uppgifter?