Gonatt typ snart ?

POSTADES: 2009-07-24 - 23:32:09 | Allmänt | 0 Kommentarer
Håller på bir trött faktiskt men har ingen lust att sova, inte ensam :(
om jag bara hade min älskling här bredvid skulle allt vara perfekt!
men tycker inte alls att sova ensam, jag mår bara dåligt när han inte finns här.
Och jag tänkte bara skriva några rad innan jag ska försöka sova,
hoppas jag kommer kunna sova, eftersom måste orka festaaaa imån ;D
första gången till krogen med min mamma o syster! : D joo vet,
det låter lite skumigt, men min mamma ät UNG, seriöst ung.
hon är lite över 30 först, så hon är inte gammal, men hon jobbar helatiden
oftast helgerna också, så hon har typ aldrig tid att fara o säkert inte ork
heller efter varje dags jobbande osv, sen har hon alltid fyllt upp med allting här hemma också
och jaa hon dricker väldigt lite annars också faktiskt, typ 2-3 ggr per år.
och så min syster, hon jobbar också väldigt mycket! och hon dricker inte mycket heller,
så det blir kul att fara med dom för första gången :) och sen ska min kusin också dit på festivals ;D
och nog finns det säkert mycket folk man känner, torneå/hpda så alla känner väll alla här.
och så ni vet så springer jag inte heller ute så mycket, eftersom min riku inte fyllt 18 ännu :)
jag vill inte att alla ska sen börja snacka skit om att jag har har "raggat" alla på krogen
o massa, det skulle inte vara något nytt/konstigt. Helst går jag mer ut sen när han åxå kommer in :)



♥tänk att jag o han har varit tillsammans i över 2 år, vad tiden går fort .
minns fortfarande första kyssen o allting med honom.
dagen då jag o han blev ihop var den bästa dagen i mitt liv,
som jag aldrig kommer att glömma! nu ska jag sova,
gonatt älskling! jag älskar dig! puss&kram ♥


JENNA ♥ RIKHARD.








Spara mina uppgifter?