haha hejsan :)

POSTADES: 2009-07-13 - 05:04:13 | Allmänt | 0 Kommentarer
ojjdå klockan är redan halv 5 o jag är inte alls trött, det här kan inte vara sant.
tidigare var jag jävligt trött men inte nåmera :D har bara kollat på filmer osv,
2 stycken filmer har jag kollat på (: men dom sög båda två!
jag har bara tänkt på blonderingen, att jag ska börja blondera mitt hår :)
det blir nog här snart :) älsklingen ville också att jag ska färga blont tillbaka.
o alla typ säger att det passar mig bättre, håller med (;
borde väll börja sova snart, sova i några timmar iallafall, annars kanske jag inte orkar
hämta min lillebror ut imån för jag lovade redan att jag ska! :) måste ju orka!
saknar han så jätte mycket, han är mitt allt den sötaste som finns :) syrras älskling.
imån ses vi sweetheart! :) ska lägga in lite bilder på han hit. :):)


Dedär var när han just lärt sig att gå. jagälskardig<3

hihi så söt, min julklapp :) hihih. minä suojelen sinua kaikelta mitä ikinä
keksitkin pelätä. syrrans ögonsten! <3


äter chocklad med pappa, han var liten ännu här åxå :)
han fyller ju som 2 år redan snart
.


Där finns lite bilder som faktiskt alla är gamla.
Men är på fel data som vanligt så har inga nya bilder på honom på den här.
men han är lika söt men inte lika liten nåmer, så dom där bilderna är ändå lika söta :)
jag älskar honom mest av allt, min lilla sötnos! tänker aldrig låta nånting hända dig<3
vad som än händer finns jag för dig, det LOVAR jag!
imån ska vi hitta på en massa kul sötis, vara ute hoppas på att det är fint väder :)
då kan vi ha skojj ute osv :) kanske fara en sväng på tivolit kanske ?! :)

snart måste din syster börja sova att hon orkar vakna på morgonen o komma hämta dig :)
jenna maaria & jonatan matias. jag älskar dig lillebror <3 så mycket!!!!


NU SKA JAG IALLAFALL SOVA ATT JAG ORKAR VAKNA NÅNGÅNG PÅ MORGONEN :)
SKA HA EN ROLIG DAG MED LILLEBRORSAN!!! :) GONATTTT
RIKHARD<3












Spara mina uppgifter?