HEJ BLOGGEN (:

POSTADES: 2009-07-28 - 11:55:06 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jag är redan vaken, vaknade klockan 8 o det är helt onormalt har nog aldrig på sommarlovet vaknat lika tidigt ;o HAHA
wtf ? älsklingen bara sover ännu <3 :) i min säng så sött! jag har lite panik o säkert därför jag inte kunde sova längre,
för vi ska åka dit till campingen frevisören till kalix och jag måste ännu göra allting före det! ;o köpa drickorna, mat, färga håret m.m innan man åker dit o så, vi åker på morgonen imorgon , så lite stressigt ;s måste hinna ännu med massa innan resan, vi stannar nog bara 1-2 nätter där, tror jag. Hoppas det blir en bra resa, =) det är nog jag riku tyni niko ömppe o pemppe som ska åka :) är inte helt säker, men iallafall :) jag o honey boka stugan igår o grejer.men jag vet inte, mamma skulle betala min resa sen jag far dit osv, sen igår bråka vi om saken så vet fan ingenting ;s fan om jag inte kommer med dit så dödar jag någon!  jag äter precis, pommesfrites, jävligt nyttigt mat direkt på morgonen :'D haha fyfan!
men tro bara inte jag skulle göra det varje dag, nå inte! men nu blev jag sugen o orkade inte äta flingor eller gröt heller!
yeye, jag tänker på vad jag måste ta med dit :) iallafall mina 3 st bikinis, att man har o välja mellan (A) haaah, seen ska jag köpa öl, godis, ooo massaa :) ska bli brun iaf.. sola bada helatiden :) + DRICKA såklart! haha säkert skämma ut mig där (A) HOPE NOT :D ! nu har jag iaf ätit o borde hitta på nått, börja packa eller nått =) plaanera iallafall osv.  ska börja göra nått nu
kolla lite vad jag tar med osv, joo hejdå =) bilderna är bara nånting därifrån nu.. jag ska ta själb bilder o lägga sen vi är hemma :) pusshejjs ska skriva ännu ikväll/senare för imån har jag inte möjlighet att skriva, tror jag! kanske just  innanman åker. pussahej <3
 









Spara mina uppgifter?