kärlek, vi dela på den orden! låt oss dela på den förevigt! <3

POSTADES: 2009-07-01 - 11:20:10 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag är trött!
fast jag har just vaknat ,
men inte för att jag sov så bra ändå inatt.
eller jo det gjorde jag men är ändå trött,
saknar bara en person så mkt, att det är
svårt att kunna sova. han finns i mina tankar helatiden
men allting är som det är och det här måste bli bra igen
jag saknar bara allt på han helatiden, mest det där med
NÄRHETEN, för det är ju allting. man får närhet så kan den närheten
vara då vad som helst. saknar hans röst när han säger fina saker om/till mig.
saknar hans kyssar & det när han sover bredvid mig & håller i mig hela natten.
Då är jag inte rädd för nånting, sover så bra när han finns här.
Jag fattar fortfarande inte vad det hände att det gick som det gick,
jag blev sur & var som aldrig förut! =/ ångrar fortfarande.
Om inte den bråken hade kommit vore allt bra NU och jag behövde inte va
ensam o tänka på det här eller sakna honom helatiden!
jag vet att ingen av oss kan göra slut med den andra,
vi älskar varandra! men jag vill faktiskt kunna visa honom,
att jag kan ändra allt dåligt som finns på mig.
t.ex att jag blir så lätt sur & är sur ofta! det är jobbigt för mig själv åxå
kan bara inte altid hålla käften när man blir irriterad är det svårt att bara vara tyst
Och jag älskar han så mycket, mer än nånting , så det är därför åxå det är han som får
lyssna på mitt skrikande! det är synd, jag vill inte att det ska vara så men det är bara så.
Men jag ska göra vad som helst för att kunna ändra på mig,
söka hjälp till deppressionen jag har/haft. det har jag,
livet är inte alltid lätt det händer saker som man inte kan göra nånting åt
& sen mår man dåligt. jag kan inte leva utan honom,
inte en sekund,en timme en dag tänk om jag mister han till resten av mitt liv!
det sku va hemskt! vill inte enns tänka, tänker inte förlora honom nångång!
ska hålla han för mig själv till resten av mitt liv, älska honom varje dag & visa han att verkligen är allt för mig .
för det är han!
 



JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG!
JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG!



Don't ever leave me baby just stay with me the rest of my life.
Don't ever forget me or the times we had!
Just stay with me today, tomorrow & ALWAYS.
You & me we baby are done for each other!
Trust me, i promise my love for you will never end!


min dikt som jag skrivit som anza tyckte om
& ville kopiera från mig ;) hihi
jag skulle bli världsbästa diktskrivare : D
jo säkert vet inte enns om varje ord där är rätt ,
kan inte så bra engelska ! :D mohahaha
nu dricka kaffe & äta nått före körniiiiing
skulle inte orka . .

BABY FOR ALL MY LIFE DON´T YOU KNOE THAT IS TRUE I`M LIVING TO LOVE YOU






Spara mina uppgifter?