helou!

POSTADES: 2009-07-24 - 12:28:22 | Allmänt | 0 Kommentarer
idag har man vaknat rätt så tidigt med älsklingen, typ första gången vid 6 nånting. herregud!
sen somna vi om båda två och vaknade typ 8, halv 9. efter det har vi bara chillat för vi orkade inte stiga upp direkt :)
nu så for han just hem och klockan är halv 1 nu :) och han for till hans mormor o äter, efter det ska han till luleå =)
jag ska nog inte göra så mycket idag, bara sitta hemma och chilla har typ ingen lust att göra nått :/ höhö.
imån skulle jag kanske till festivals med mamma & syrran :) hihih . nå nu äter jag iallafall vaniljglass med jordgubbar, så jätte gott! =) borde fara o hälsa på mormor & morfar också idag, dom var hit i förrgår o undrade varför jag inte varit o hälsat på på länge.. o borde städa mitt rum också, så stökigt överallt där o kläderna på golvet osvosv! ska iallafal bara chilla idag, kanske färga håret eller någonting =) sen förhoppningsvis värmer vi bastu ikväll så ska jag ligga där hela kvällen o ta det lungt =) skööönt. alltid lika tråkigt när riku åker bort nånstans, men ändå alltid lika skönt o göra massa o bara ta det lungt här hemma, för annars är jag ju helatiden med honom =) det är faktiskt skönt när man ibland bara är ensam & så får man tänka på allting o sakna. sen är det så skönt när man ses igen :) och han kommer kanske redan hem imorgon, beror på om hans farsa stannar där eller om han åker hem redan idag. Hoppas han stannar så kanske han kommer hem redan imorgon =) passar jag bättre i mörkt eller blont hår? vad tycker ni? svara ärligt? :)  för tänker färga mitt hår blont igen, och jo jag vet att jag kommer förstöra mitt hår jätte mycket :( men vill ändå ha blont så länge sen jag hade sist.. ska nog ändå fao köpa blondfärg med jenni o sen ska vi båda färga o sen göra nånting annat :)


en bild då jag hade just lagt hårförlängd för första gången,
saknar dedär håret som jätte mycket. kommer nog aldrig
få håret se så där bra ut nåmer :(


får se nu om jenni ska dricka eller inte, jag ska iallafall inte! :)
ska vara nykter denna helg om jag inte festar imån! men
inte idag iallafall, det looooooovar jag! :)
men ska göra annat nu, vi höressss!
pusshejs

RIKHARD ANDREAS HIETANEN
                    HJÄRTA
      JENNA MAARIA PÖYRY






Spara mina uppgifter?