hihih hej igen :)

POSTADES: 2009-07-12 - 00:20:43 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag försökte redan sova, men här sitter jag igen! :)
kunde inte sova,så satte mig på datan igen..
konstig jag är! men känner mig inte alls trött nåmer,
seriöst. är helt pigg typ :) jag tror det är därför det är
svårt att somna nu,för min älskling inte är här.. :(
för är van att sova med han & somna bredvid han varje natt
så nu är det svårt när han inte är här, han sover redan! :)
mååå min söt! har sovit i säkert 3 timmar redan, nå 2 iallafall.
borde jag också göra! hmhmh,mamma sover redan men
lillesyrran ser på nån film,som jag aldrig kollat till slut :)
det ä endast kul & kolla på film mer älsklingen ;)
fast oftast är det så för oss också att vi börjar se på nån film
men sen efter ett tag så kollar man inte på den alls nåmer ;)
hahahhaha! så brukar det faktiskt vara, hihih :) man får helt plötsligt
alltid lust att göra nått helt annat när filmen blir tråkig.. ;)
och om man ser på nån film själv så brukar jag alltid somna
helt plötsligt under filmen, det är tråkigt! :D meeeeeeen,
nu sluta skriva om filmer, imån blir det nog att färga håret ;D
gissa vilken färg det ska bli?!? :) SVÅRT ?! hahha, säkert inte.
brukar endast ha blont eller svart, och nu så har jag svart,
så ni fattar väll att nu ska jag då ha blont igeeeeeen ;P
svårt o bestämma sig att vilken färg man ska ha,
men man orkar ju inte med samma färg helatiden,
man ska byta alltid ibland ;) men nu saknar jag blont så mycke
att måste färga tillbaka! en sak bara som suger, att min förlängning
är svart och ska ha blont, måste bestämma nytt hår o allting
ifall jag ska förlänga mig, som jag SÄKERT ska göra eftersom
mitt hår är så kort ;( helt skämmigt, har nästan inget hår seriöst.
jag ljuger inte för jag har inte det, det är så kort o jag hatar kort hår! :S
för det passar mig inte, fast borde kanske klippa mitt hår o ha kort hår o
låta håret växa, men nej tack! tänka sig, en lördags kväll o jag sitter hemma,
voivoi.. jag har tråkigt iallafall, älskling kom hit
<3 jag älskar dig !


SEX/KÄRLEK:

1. Är singel nu? Nejnej :)
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa , vad är det för mening att bli tsm med någon & göra slut efter en vecka. Jag är lycklig iallafall & så kär i min pojkvän som jag nu varit tillsammans med i över 2 år ! :) pusspådig.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? jag lever i ett SERIÖST förhållande
4. När hade du sex senast? idag (A)
5. Har du kört oskyddat sex? Jodå men min EGEN kille.
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Kanske, men ångrar inte längre :) Fick något mycke bättre
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Jag är jätte svartsjuk alltid/helatiden utan anledning också, men det är för att jag älskar honom så mycket :)
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Kanske ;)
10. Haft sex på fyllan? Japp
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nå inte vad jag minns, kanske då man var liten o gilla nån kille :P så skrev man överallt ba jag älskar han han är mitt allt m.m
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Japp säger varje dag & menar det.
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Joo nånting kanske man har kvar
14. Somnat gråtande pga kärleken? Nångång, inte ofta man behövt :)
15. Varit på en blind date? Nä
16. Har du lätt att bli kär? Förut hade jag det, men nu har jag min kille som jag älskar så jätte mycket och behöver inget annat :)
17. Har du någonsin varit kär? Joo jag är kär nu, och har aldrig förut varit så här kär i någon annan
18. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Kanske nått smått? vet inte alla kan väll ljuga hur mkt som helst, men hoppas på att min pojkvän inte ljuger till mig

KOMPISAR:
1. Har du nån bästa vän? Nej det har jag inte
2. Är du ofta med dina vänner? Inte, dom har inte tid eller så jaa! inte hör dom av sig nångång iaf, alla mina vänner har pojkvän precis som jag så det är som ganska svårt att vara med dom. Försöker iallafall så mycket som möjligt
3. Vad brukar ni hitta på? snacka skit om andra är det mesta vi gör :) skrattar, festar m.m
4. Bästa minnet med nån vän? Det finns mycket. Med kusin iaf, som inte längre har tid för annat än pojkvännen :( synd det
5. Säg namnet på någon riktigt bra vän? Det är väll dom jag mest är med. tiia,jenni o dom.. kusinen alltid såklart, även om hon inte längre behöver annat än hennes kille! SJUKT  jag saknar henne helatiden, sen laura såklart, vi var jätte bra kompisar innan men nu har vi fått kontakten tillbaka är glad över det
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Det kan jag & är !
7. Har du hatat din bästa vän? Hatar inte mina kompisar, kanske ibland känns det jobbigt o man blir irriterad men inte hatar jag dom ändå .. Kanske då blir man bara sur när dom lovat nått o ändå sviker :/ Som hänt ibland...
8. Litar du på din bästa vän? Har ingen bästa vän. Litar kanske på vissa men man ska nog aldrig lita 100%
9. Har du många vänner? Nog finns det såhär att man har vänner men inte ändå såna man är helatiden med. osv , såna hade man förut o saknar dom tiderna fortfarande
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Joo ibland händer det ganska ofta
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Joo!
12. Vart bor din bästa vän? Har ingen bästa vän !
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Haha :D det är alltid nån man ska snacka "skit" om :D alltid mer eller mindre.. Vi snackar seriöst alltid skit om nån :D
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Inget allvarligt iallafall! Kanske nångång bara nånting.. Men brukar inte ljuga om jag har o säga så säger jag rakt isåfall
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Jajamen
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nejnej! det är inget jag gör!
17. Vilken kompis/vilka kompisar var du senast med? Tiia & Jenni, var o åt med dom & cruisa runt o grejer. Sen var vi en sväng till köpcentret åxå :) Och sen laura var jag med sist egentligen..
18. Ställer du upp för dina vänner ofta? Alltid när det behövs.. Men verkar som dom inte skulle nångång själv behöva mig :(
19. Vilka/Vem är du mest med från din klass på skolan? Tiia, Jenni, Jenni, osv alla dom :)

SISTA SOM:
1. Du fick en puss av? Älsklingen :)
2. Sov med dig i samma säng? Riku ;)
3. Du delade ett riktigt skratt med? Det var riku det också =)
4. Du gick på bio med? Läääänge sen, minns inte ;o
5. Du höll i handen? Riku då
6. Du gick på stan med? Riku
7. Du delade en pizza med? Jonatan igår, eller dela o dela :) han åt då inte mkt av den
8. Du ringde? Hmmm, jag ringde sist till min pappa :)
9. Skickade ett sms till dig? riku
10. Du kramade? Riku<3
13. Du skrev med på msn? massa
15. Du åkte bil med? Öhööm, mamma & riku idag
16. Gav dig en komplimang? hihih ;) iallafall älsklingen idag
17. Du kollade på film med? Riku ;)
18. Du åt med på resturang? min älsklingg
19. Betalade något åt dig? minsötiss.<3
20. Grät inför dig? minns inte, eller jo det var laura det ;(

BOENDE:
1. Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
2. Om inte vem bor du mest hos? Mamma
3. Har du eget rum? Joo eller jaa det har jag ett rum som ska renoveras förran man kan bo där :)
4. Egen dator? Nej
5. Egen tv? Jo
6. Egen DVD? Jo
7. Boxer? mh
8. Internet? jee
9. Vilka färger går i ditt rum? Rooosa o vitt :)
10. Har du kalsonger på din golvyta? nej
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? Joho :)
12. Är köket stort? Helt ok :)
13. Ismaskin? j
14. Micro? klart
15. Glass i frysen just nu? joo :)
16. Fler än ett badrum? nej
17. Badkar eller dusch? dusch
18. Tvättstuga? nej
19. Balkong? nej
20. Bra grannar? Känner inte dom nånting, flyttat hit nyss :)

DIVERSE:
1. Favoritfärg? svart, vit, m.m
2. Mobiltelefon? nokia
3. Skola och program? Ammattiopisto Lappia, Hotell&resturang
4. Oskuld? Nä
5. Senaste filmen du såg? minns inte namnet på den :P hahah nån på rikus data
6. Senaste låten du lyssnade på? pitbull-get freaky
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Godnatt ids inte ringa dig längre föer du sover säkert :( Men vi hörs imån, jag älskar dig min princessa :)  ( MÅÅ SÅ JÄVLA SÖT )
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? inte länge, har en ny telefon så :)
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? Har vari tvungen o radera typ allt, sparat bara dom sötaste smsen av älsklingen :)
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? har typ aldrig pengar på kortet så haha inte mkt :)
11. Vad åt du till middag igår? kebabrulle ;D
12. Har du duschat idag? Jo
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? att gonatt + nått annat ?
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? att gonatt o gå du också o sov snart
15. Har du skolkat någon gång? Haha nej såklart inte :)
16. Är du en svartsjuk person? Joo klart när det är frågan om min älskling !
17. Går vänner före en partner? Beror på, båda lika viktiga
18. Kommer du bra överrens med din familj? Jodå :) Inte alltid men oftast
19. Vad ska du äta till middag ikväll? Ingenting nåmer idag =D ska sova snart
20. Har du några syskon? vet du vad? har ganska många :) har 6 stycken

 

Nu har man svarat på alla dom deer frågerna också :p vad ska man nu göra?

för jag verkar inte bli tröttare fast jag hur mycke än försöker.. jobbigt!

mamma o dom där ska vakna tidigt o fara nånstans på nån hundutställning,

men dit ska då inte jag ;D jag stannar hemma istället & hittar på nått

med min sötissss! eller vet typ redan vad vi ska göra men får se ännu :)

snart blir det nog & tvätta bort sminket & borsta tänderna, o försöka sova igen.

annars kommer jag ändå bara sova hela dagen imån o då hinner man inte göra nånting imån heller.

Idag var det en slö bakiss dag, men imån måst man gö massa kul :)

JO NU SKA JAG SOVA, FÖRSÖKA IALLAFALL (;

GONATT ALLA!   många pussar&kramar till min söta riku<3 ses imån älskling.

 

 







Spara mina uppgifter?