hihihi hej ;)

POSTADES: 2009-07-16 - 06:16:41 | Allmänt | 0 Kommentarer
den här jennah är inte alls trött hon bara sitter här o skriver med folkish (: klockan ärr faktisktmycket men jag är inte alls trött, klockan är SEX snart hahahha ;) har bara flumma & skumat  här osv , & höllt på med massa grejer . 
jag tror jag ska göra det , haha säger inte vad :) men en sak bara ! hahaha skulle gilla ;) kanske andra också utan bara jag ? ska nog duscha snart osv sen försöka sova! idag är det torsdag , får se vad som händer idag då? Älsklingen skulle iallafall hit sen han vaknat osv :) sen på fredag ska han till stugan igen för det har kommit hans släktingar dit igen så :) jag skulle umgås med katja iallafall, men vi får ju se. Laura ville också umgås ihelg o sååå så jag vet inte :) kanske jag umgås med katja på fredag o lsaura på lörddå eller tvärtom, laura ville festa också o grejer men egentligen så har jag ingen lust enns o festa. inte varje helg det blir tråkigt annars! fast twin city festivalenb börjar ju nu i helg. undra om man ska dit förutom att laura o katja ingen av dom två har fyllt 18 så det är bara där problemet är.. men jag får se sen =) ska iallafall duscha nu o sen typ sova! tror jag iallafall. godnatt puss <3 // nänna! 






Spara mina uppgifter?