i will always only be in love with you (: <3

POSTADES: 2009-07-31 - 18:10:30 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hej här sitter jag & är sugen på nånting gott :) trodde på morgonen att mensen var slut, men nejdå! ;o suckk!
spela roll, älsklingen är ändå inte här ;D hahha skojjjjjja ju! menmen.. jag är sseriöst så jävla lycklig över att jag har han! han är seriöst den bästa killen som jag nånsin träffat. skulle inte kunna tänka mig ett liv med någon annan. Idag också när han for till stugan, kunde jag inte pussa honom för börja gråta, han blev ledsen o ville ha men jag kunde inte, börja direkt sakna o det är jobbigt :( är inte van o vara utan honom, men nu på sommarn har han vart på stugan ett par gånger. jag ska försöka göra nånting nu o sluta tänka på honom =( jagsaknardigsåmycket!
<3







Spara mina uppgifter?