jag älskar dig <3

POSTADES: 2009-07-02 - 20:10:00 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu har vi prata ut allting, allt är bra igen , jag hoppas jag aldrig mera förlorar dig .
eller att vi ska enns bråka så här att du ska tro att det inte ffunkar mellan oss nånmer.
du är mitt allt du ska veta det : ) är så glad nu när allt är bra igen.
behöver inte känna mig ledsen eller ensam nåmer =( som jag gjort nu under dom sista dagarna.


men iallafall.. ska berätta nu allt som hänt idag : ) vaknade på morgonen osv,
så kom ju katja hem till mig : ) vi drack kaffe o snacka skit o massa ,
sen testa jag dom där jeansen dom var annars braa men lite små ändå : (
blev så jävla sur när jag inte kunde köpa dom , men sen märkte hon att
"vet du vaa, min syrra har just precis likadana byxer med en size större "
blev så jävlaaaaaaaa glad, så ska jag då köpa jeansen av hennes syrra då :P
för dom är för små på henne, hon har endast använt dom en gång ;o
så jag skulle vara dum om jag inte köpte dom , visst?!
hihihih. är så kär i dom jeansen måste få dom, o det är ingenstans längre
man säljer sådana , så jaa =) men iallafall, så for jag till stan då för hade körning,
skulle ha den klockan 2 men sen bad ulla mig att träna före körningen för att har teoriproven imorgon,
sen så hade jag körning klockan 3 sen, körningen gick bra fast jag mådde skit dåligt & hade ont i huvvet : (
efter körningen kom jag hem till riku ÄLSKLING, och blev världens gladaste när han var så mysig igen,
och sen fick jag höra att han har tänkt till slut & ville fortsätta med mig & lita på mig o tro på det att jag kan ändra mig.
blev så glaaaaaaaaad =) aldrig förut blivi så glad av nånting <3 var sen ut med honom och såå,
sen ringde mamma att jag ska komma hem o äta då , och seen kom jag tillbaka hem till min älskling : )
vvi ska nog snart & fiska :p hihiih, hoppas det blir kull :):) tror det, har saknat hans närhet så mycket .
just nu lyssnar jag iallafall på musik :) skulle ge pengarna till katja idag, för hennes syrra
skulle redan idag skicka jeansen till mig, men hann inte till banken för det var stängd redan när jag var & körde
synd :( men hinner ge dom till henne imorgon =) jag har jätte ont i huvvet fortfarande, riku gav just en huvudverkstablett
men den har inte hjälpt ännu, hoppas det gör det fort för har så jääääääääävla ont ! nu ska jag fa o mysa & pussa min sötnos! ni får ha det så bra , jag kommer skriva mer sen ikväll =) kanske.. iallafall sen jag hinner

DU , FÖRSVINN ALDRIG MER!
allting kan gå itu men ett hjärta kan gå i tusen bitar!
låt den aldrig mera göra det =( snälla!!






 






Spara mina uppgifter?