jag älskar såna här frågegrejjs ;D hihih

POSTADES: 2009-07-17 - 03:25:21 | Allmänt | 0 Kommentarer
OM DIG
Namn - Jenna
Bor - Torneå/Haparanda
Syskon - 4 bröder & 2 systrar
Ålder - 18
Född - 26 maj
Ögonfärg - gröna eller blågröna jag vet inte
Längd - korrrt. under 160
Sko storlek - 37 eller 38 typ
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - tvillinggg
Hårfärg - svart/blont. snaaaart blond igen ;)
Födelseort - Kemi

DAGENS
Låt - mc mane- joutsenlaulu lyssnat på den typ helatiden
Saknad - saknat älskkk.
Kläder - mina favvojeanss, linne
Smink - ingentingen
Underkläder - string bh
Mat - pytt i panna
Köp - saldo
Göra sen - sova snart
Godis - choklad
Pinsammaste - hmmm ?

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka sten?  haha nej
Tycker du om godis - alla gillar väll?
Hur många gånger i veckan äter du godis - olika
Äter du oftast nyttig mat - neej
Var någonstans på kroppen har du mest muskler - magen ;D hahahahha
Tycker du att du själv är söt/snygg - nej nej nej !
Du ger mycket komplimanger till andra - jappps :) min älskling iaf
Är du nöjd med ditt förnamn - jag gillar mitt nam faktiskt :)
Du tycker att du själv är smart - haha det är jag då inte
Vad är det sämsta hos dig - kanske att jag blir så lätt sur? o jaa
Vad är det bästa hos dig - jag är bra på säga förlåt om jag vet att jag gjorrt nånting fel
Har du bra självförtroende - joooooo!
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn -beror på, då jag är med älsklingen är med han typ helatiden men då sitter jag aldrig, då jag inte är med han sitter jag typ helatiden
Du tycker om att vara med killar. - inte killar , en kille! :)
Känner du dina grannar - nej vill inte känna heller , en liten unge som glottar alltid i fönstret när man solar ute eller nått sen alltid säger han till min lillesyrra att " din syster hon är så jätte snygg" HAHHAAH
Vad har du för färg på dina underkläder idag - rooosa (;
Äger du några Björn Borg trosor - nej då
Hur många? - inga
Är du en Björn Borg-fjortis? - nääää
Använder du BH: det gör jag
Gillar du skolan - nej
Har du någon gång skolkat - det har jag gjort
Spelar du något instrument - kan typ inte spela nån instrument, så nej
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - fotttis,ib, osv
Har du några tatueringar - nej men vill ha
Har du några piercningar - Naveln, snart tungan, öronen, o läppen, näsan
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - hahahahah många
Tycker du om djur - inte så jätte mkt för är allergisk mot hund iallafall

BRUKAR DU
Sova - såklart det är skönt
Ta mediciner du inte borde ta - nå nej
Röka - ibland för har slutat
Snusa - nej usch
Dricka - jappps
Skada dig - joo det har också hänt
Klä dig i svart - mmm (:
Hata folk - hatar ingen just nu iallafall tror jag?
Lita på folk - mm min älskling iaff.
Skada dig med flit - nejdå!
Drömma mardrömmar - ibland och hyj det är så jobbigt
Gå i skolan - brukade. men har inte gått på läääänge
Gå i kyrkan - neej
Ljuga - kanske nått smått nångång
Vilja dö - NEEJ. aldrig vill jag dö


NÄR
Åt du senast - flera timmar sen
Läste du ut en bok senast - hmmh, minns inte ;o
Köpte du något senast - idag
Svor du senast - idag
Sjöng du senast - säkert idag
Klagade du senast - Idag.
Klantade du dig senast - jag vet inte


HAR DU
För många vänner - nej nej inte för många.. man har aldrig för många
Förföljelsemani - nej
Någon annan psykisk sjukdom - nå nej
Skadat någon - nångång säkert
Färgat håret - mmm! ska färga typ imån :) också
Några piercnings -  mmmmmmmmmmm
Några tatueringar - nej men vill ha =)
Egen dator - tyyyyp
Gjort bort dig rejält - haha

ÄR DU
Snäll - alltid ibland :)
Snygg - jo jävligt
Söt - fråga nån annan
Lång - hahha tyvärr
Kort - jooooooooooooooooooodå
Klantig - hhaha jo
Tönt - ööö nå nej jag är cooool
Tjock - jag är inte tjock , har gått upp i vikt men tycker inte att jag är tjock ännu iallafall =) haha
Smal - hmmh, nej
Romantisk -ibland (A) 

 

 







Spara mina uppgifter?