kusinen gästbloggar

POSTADES: 2009-07-17 - 00:19:10 | Allmänt | 0 Kommentarer
HEJ JENNAS BLOGG!:)

det är sandra här, jennas 13 snart 14åriga kusin som tänkte gästblogga lite snabbt :)
jag har aldrig riktigt fått lära känna jenna..vilket är sjukt synd..
även fast vi inte har träffats så har vi snackat en massa via msn..
och den sidan jag fått av jenna är verkligen underbar..
jag skulle jätte gärna vilja träffa min älskade kusin flera gånger..
man kan verkligen snacka med henne om allt..
vi träffades bara några gånger hos farmor då vi var små..
och det minns jag inte, har bara massa bilder..
jag och min familj flyttade från haparanda till umeå när jag var liten,
typ 5 år kanske jag var då..
och sen dess har jag och jenna träffats en gång på farmors "fest"
det kändes ganska konstigt men speciellt att få träffa min kusin då!
det kändes helt sjukt overkligt, men ändå bra på alla sätt!
en känsla som jag nog aldrig mer kommer att få känna..
för nästa gång vi ses så kommer det inte att kännas sådär..
jenna är en underbar människa, och jag älskar henne!
var rädd om henne och behandla henne så som du själv vill bli behandlad..

en liten kortfattad text om mig och min kusinvitamin!<3
ha det bra alla, pusshej / www.sandrieh.blogg.se






Spara mina uppgifter?