saknaden dödar mig! kom o sov bredvid mig

POSTADES: 2009-07-01 - 23:19:07 | Allmänt | 0 Kommentarer
här sitter jag ensam hemma & har hur tråkigt som helst ,
idag har det allra roliga varit att jag o riku träffades och pratade om allting.
det är inte slut men det är som tanketid för bägge två,
jag förstår honom helt enkelt, så dum som jag var! förstår att han vill tänka
om det verkligen kommer nåmer att funka mellan oss .
jag är det största problemet i vårat förhållande fattar det bara aldrig ,
för är sur så skriker jag bara och fattar ingenting : ( bara skyller på honom..
nu fattar jag allting, hur han måste länge ha kännt sig! jag ska söka hjälp
& göra allting för att båda av oss ska må bra <3 han var så himla söt helatiden idag
jag försökte som ignonera honom helatiden, kollade inte enns på honom men det var pg.a
att blev lessen direkt jag såg han, började gråta direkt jag gick fram till honom.
Har så dålig samvete av så mycket! =( och har saknat hans närhet så mycket nu.
han höll på krama o var helatiden nära mig, och var så söt & romantisk!
jag saknar han närhet helatiden, men jag vet att allt det här kommer bara
att hjälpa, så svår situation att man måste ta tid för sig själva o tänka ifred.
skickade just sms till han eftersom han bad mig att ringa honom senare,
kan inte ringa men skickade sms : ) men nu ska jag sluta tänka på honom,
blir bara svårare att somna inatt sen när man har massa tankar i huvvet.
lättast att bara glömma allt det svåra & tänka positivt =)
vi älskar varandra så mkt att det här kommer att bli bra till slut .



jag har så tråkigt o känner mig så ensam, aldrig förut varit utan honom så här länge! : (
men nu ska jag faktiskt inte orka skriva mer. pusshejjs , du vet att jag älskar dig


baby i just hope that it is you and me every day forever ,
and you know all the right places to kiss me.
i love you & your words of love has stolen my heart.
you are everything for me & that´s why i do love you
so much. i want to grow old with you & i will never let you go.
by:jennah






Spara mina uppgifter?